Kesäisin vituttaa eniten

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tää on fakta joka on todistettu liian monta kertaa.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
Kuuma, ötököitä kaikkialla, kissa huutaa koko ajan ulos, koirat tuo hiekkaa ja kaikkea paskaa sisälle, sisälämpötila on ainaki 50 astetta, rikkinäinen ilmastointi + kaks isoa molossia = autoilu on helvettiä, piha on täynnä pyöräilemään opettelevia lapsia jotka ei osaa väistää, liian valoisat yöt.

Kiitos tästä, nyt selviää ehkä syksyyn kiukkuuntumatta hengiltä.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Kuuma, ötököitä kaikkialla, kissa huutaa koko ajan ulos, koirat tuo hiekkaa ja kaikkea paskaa sisälle, sisälämpötila on ainaki 50 astetta, rikkinäinen ilmastointi + kaks isoa molossia = autoilu on helvettiä, piha on täynnä pyöräilemään opettelevia lapsia jotka ei osaa väistää, liian valoisat yöt.

Kiitos tästä, nyt selviää ehkä syksyyn kiukkuuntumatta hengiltä.
Ampiaiset, hyttyset, hämähäkit, käärmeet, kärpäset jne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,864
Reaktioarvo
2,892
Enpä tiiä. Ei mua kesäsin taida vituttaa yleensä normaalia enemmän.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Kesällä on ihanan lämmintä, enemmän mahdollisuuksia ulkoilla (mm. uimalla), olla pidempään ulkona koska valoisaa ja lämmintä. Myöskään ei tarvitse pukeutua metsästäjäksi Yukonista, kun haluaa käväistä kaupassa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Rakastan syksyn ja talven melankoliaa. Kesässä on parasta se kun voi ulkona kulkea ilman talvihaarniskaa. Eikä tarvi pelätä lumiauroja.
Rakastan käpertyä talvi-iltaisin sohvalle ja ottaa rennosti. Arvostan pimeitä öitä. Ei öisin kuulu olla valoisaa. Ja jotenkin tykkään eniten lehdettömistä puista.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Rakastan syksyn ja talven melankoliaa. Kesässä on parasta se kun voi ulkona kulkea ilman talvihaarniskaa. Eikä tarvi pelätä lumiauroja.
Rakastan käpertyä talvi-iltaisin sohvalle ja ottaa rennosti. Arvostan pimeitä öitä. Ei öisin kuulu olla valoisaa. Ja jotenkin tykkään eniten lehdettömistä puista.
Huutistelen kun laitoin tämän viestin vahingossa väärään keskusteluun. Joka oli vieläpä ”käyttäjänimesi tarina”. Aika merkittävä tarina ois ollut :DDD
Nimimerkkini on täynnä syksyn melankoliaa juu...
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kaverit on reissussa tai ei halua nähä.
Tämä. Toisaalta tykkään silti kesästä ja se on mun lempivuodenaika, mutta kesällä tulee aina tosi yksinäinen olo, eikä näe kaikki harrastus- ja koulukavereita, joita normaalisti näkis eikä niitä ees viitti kysyä mihinkään, kun niitä ei tunne niin hyvin eikä tiedä keksiskö sit vapaa-ajalla mitään puhuttavaa.
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Tämä. Toisaalta tykkään silti kesästä ja se on mun lempivuodenaika, mutta kesällä tulee aina tosi yksinäinen olo, eikä näe kaikki harrastus- ja koulukavereita, joita normaalisti näkis eikä niitä ees viitti kysyä mihinkään, kun niitä ei tunne niin hyvin eikä tiedä keksiskö sit vapaa-ajalla mitään puhuttavaa.
Kesä on kyllä sinänsä ihana, silleen ajatuksen tasolla. Sit sitä vaan istuu yksin enkä ees pääse täältä vitun tuppukylästä mihinkään muuten ku pyörällä. Minne vaan on 20-30km matkaa.. ja toisaalta, miks menisin minnekkään yksin ::::D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kesä on kyllä sinänsä ihana, silleen ajatuksen tasolla. Sit sitä vaan istuu yksin enkä ees pääse täältä vitun tuppukylästä mihinkään muuten ku pyörällä. Minne vaan on 20-30km matkaa.. ja toisaalta, miks menisin minnekkään yksin ::::D
Joo, niimpä. Ajatuksen tasolla tosi jees mut sit käytännössä... :D Ite onneks pääsen täältä bussilla muuallekki, mutta ongelma on just se ku kaverit on joko kesätöis tai harjottelus ja on tosi tympeetä mennä minnekkään yksin. :)
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Joo, niimpä. Ajatuksen tasolla tosi jees mut sit käytännössä... :D Ite onneks pääsen täältä bussilla muuallekki, mutta ongelma on just se ku kaverit on joko kesätöis tai harjottelus ja on tosi tympeetä mennä minnekkään yksin. :)
Lollista, olin viime kesänäki ties kuinka monta kertaa yksin koulun pihalla koska kukaan ei ees vastannu mun viesteihin :D: ja nyttenki ollaan suunniteltu mun kaverin kans ihan hirveesti kaikkea, mutta tuskimpa taas tehään mitään niistä..

Ah menispä julkisia täälläki
 

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
267
Reaktioarvo
286
ainoa hyvä asia kesässä on yöt

ulkona tarpeeksi valoisaa lukea ilman lamppua, eikä ole liian kuuma
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Lollista, olin viime kesänäki ties kuinka monta kertaa yksin koulun pihalla koska kukaan ei ees vastannu mun viesteihin :D: ja nyttenki ollaan suunniteltu mun kaverin kans ihan hirveesti kaikkea, mutta tuskimpa taas tehään mitään niistä..

Ah menispä julkisia täälläki
Äh, toi on rasittavaa. :( Ja joo, tääl sentään menee julkisia ihan okei ja asun Uudellamaalla nii kaupungit ei oo niin kaukana et se hyvä puoli sentään tässä on.
 
Ylös Pohja