AMK Keskiviikkona pääsykoe inssiksi ja...

AMK, ammattikorkeakoulu.

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Olen aika heikko matematiikassa ja fykessä. Oon vähän katsellut yhtälöitä ja jotain perus fyken juttuja.

Ala on englanninkielinen insinööri ja olen humanisti :D

Tuun sit tänne kertomaan keskiviikkona iltapäivällä, et miten meni.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Joo, ei mennyt hirveen hyvin, mut ehkä saatan tuurilla päästä läpi ekan osuuden :DD
En ole matemaattisesti yhtään suuntautunut. Eikä nyt hirveesti haittaa, jos en pääse läpi, koska mulla on jo opiskelupaikka.
 

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
Joo, ei mennyt hirveen hyvin, mut ehkä saatan tuurilla päästä läpi ekan osuuden :DD
En ole matemaattisesti yhtään suuntautunut. Eikä nyt hirveesti haittaa, jos en pääse läpi, koska mulla on jo opiskelupaikka.
no ota asia kokemuksen kannalta! ja hyvä, jos silleen ei ittee harmita.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Perjantaina lähetetään kutsut haastatteluun niille, jotka läpäisi ekan kokeen :D

Feilasin kokeen mukavasti, näinköhän tulee kutsua? Ja perjantaina on synttärit vielä siihen päälle mukavasti :D
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Perjantaina lähetetään kutsut haastatteluun niille, jotka läpäisi ekan kokeen :D

Feilasin kokeen mukavasti, näinköhän tulee kutsua? Ja perjantaina on synttärit vielä siihen päälle mukavasti :D
Huh huh, sinulla onkin sitten huomenna tunnelmantäyteinen päivä! Ja onnittelut jo etukäteen, jos emme huomenna törmää Varasijassa. :D
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
En tietenkään päässyt jatkoon :ROFLMAO:

No eipä haittaa kun on jo opiskelupaikka ja vaihtosuunnitelmatkin etenee, niin en olisi ehkä voinut ottaa tätä paikkaa vastaan muutenkaan.

Nyt lähden synttäreiden viettoon meksikolaiseen ravintolaan!
 
Ylös Pohja