Pelit Keskustelua banneista

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Onko sinulle koskaan rapsahtanut bannit jollain pelisivustolla tai keskustelupalstalla ja miksi? Itse sain joskus kakarana gosussa aikalisän, kun trollasin ja haastoin riitaa. Demissä sain kans trollikäyttäjälle lipun banaanien keskelle. :coffee::LOL:
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,840
Reaktioarvo
2,378
On lukuisilta, vaikkapa Demistä vuosien varrella useat bannit ja tunnuksien poisto. Sitten joiltain ulkomaalaisilta keskustelupalstoilta ja yhteisöstä. Olen myös saanut estot joskus nuorena facebook-ryhmiin. Mitään selvää syytä minulle ei ole kerrottu, kerran Demistäkin tuli vaan jokin viesti että yleisemmin bannien syy on loukkaava ja häiritsevä käytös. Ei selitetty tarkemmin.

Tosin nuorena kun oli ne ns ensimmäiset päivät internetissä enkä osannut oikein käyttäytyä niin tuli höpötettyä kaikkea paskaa, eikä niitä kaikkia sivujakaan ole enää olemassa, mutta kai niitä keskusteluja on edelleen löydettävissä jostain netin syövereistä. Nykyään kun ollaan niin tarkkoja mitä saa ja voi kirjoittaa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Jodelista kahdet viikon kestävät bannit. Syyksi sanottiin roskapostitus ja spämmi.
 
Ylös Pohja