Aihe vapaa Kirjoita mietelause tai kuolematon viisaus, arvostelen sen

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
‼ARVOSTELU TAPAHTUU TÄYSIN MIELIVALTAISESTI JA OMAN MAKUNI MUKAAN, JOTEN ETHÄN OTA TOSISSASI‼

Katson aika läpi sormien, joten älä ajattele liikaa, onko tämä nyt aforismi tai elämänviisaus. Jos siteeraat jotakuta tai jotakin, kerro mukana, kuka sanoi näin.

Arvostelu tapahtuu kouluarvosanoin (4-10, saatan myös antaa plussia tai puolikkaita, esim 6+, 8½)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
"Yksi hyvä keskustelu voi muuttaa paljon."
"Se, että polkuni on erilainen, ei tarkoita että olisin eksynyt..."
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Rakkaimmat lausahdukset ovat nykäseltä <3 upea mies.

1. "Elämässä on tullut takapakkia, joskus etupakkiakin."

2. "Meikäläisen aikataulu on sellainen, että ikinä ei olla myöhässä mistään."

3. "Mä tunnen kovan jätkän, se pelaa shakkia, mutta koskaan ei oo voittanut mattia!"


4. "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

Sitten muilta:

5. ”Ei musta ketään hakkaamaan olisi. Pohjimmiltaan mä olen rauhan mies, vaikkei sitä arvaisi.” - Minä

6. "Ei sillä ole väliä, jos ihmiset ajattelevat tuolla tavalla. Minä en oikeastaan välitä paskaakaan." - Kimi Räikkönen


7. ”Ympyrä ja nuoli - siitä alkaa huoli.” - Tuntematon suuruus
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Yksi lempisitaateistani, joka oli demissä profiilissanikin:
"En tiedä, millä aseilla kolmas maailmansota soditaan, mutta neljäs maailmansota tullaan sotimaan kepeillä ja kivillä." ~ Albert Einstein
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Rakkaimmat lausahdukset ovat nykäseltä <3 upea mies.

1. "Elämässä on tullut takapakkia, joskus etupakkiakin."

2. "Meikäläisen aikataulu on sellainen, että ikinä ei olla myöhässä mistään."

3. "Mä tunnen kovan jätkän, se pelaa shakkia, mutta koskaan ei oo voittanut mattia!"


4. "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

Sitten muilta:

5. ”Ei musta ketään hakkaamaan olisi. Pohjimmiltaan mä olen rauhan mies, vaikkei sitä arvaisi.” - Minä

6. "Ei sillä ole väliä, jos ihmiset ajattelevat tuolla tavalla. Minä en oikeastaan välitä paskaakaan." - Kimi Räikkönen


7. ”Ympyrä ja nuoli - siitä alkaa huoli.” - Tuntematon suuruus
1. 9

2. 8½

3. 8+

4. 7½

5. 7½ (lieköhän tuo nyt totta :D)

6. 9½

7. 7 (:D)
 
Ylös Pohja