Kauneus Kivan toispuoleiset nää mun hiukset kyllä. :D

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Ne siis näyttää toisella puolella päätä huomattavasti (tai vähintäänkin mun silmään huomattavasti) tuuheammilta kuin toisella puolella. Johtuukohan siitä, että oon repinyt niitä niin epäsymmetrisesti, vai siitä, että toisella puolella päätä ne sattuu olemaan jotenkin kiharammat kuin toisella? :-P Pidän ensimmäistä vaihtoehtoa kyllä todennäköisempänä.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Sama juttu, tosin johtunee siitä, että jakaukseni ei ole ihan keskellä päätä vaan aika huomattavasti oikealla itsestäni katsottuna. Oikeastaan pidän siitä tavallaan.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Odotin jo face revealia :D
Oli mulla tossa kyllä yks kuva (josta tosin on naama sutattu piiloon :D) jonka ajattelin ensin, että olisin laittanut tänne - mutta sitten vainoharhaisuus kasvoi liian suureksi, että joku kumminkin tunnistais hiuksista tai vaikka kuvan taustasta, joten päätin jättää sitten julkaisematta. :Dd
Hiusten repiminen ei kyllä kuulosta mukavalta D: Teetkö sitä huomaamattasi vai?
Juu, teen. Onneks tää ei kumminkaan oo kovin pahana tää tapa mulla (ainakaan vielä D:), joten ei siitä mitään kovin huomattavaa vahinkoa synny.
Pitäis kyllä jotenkin opetella tästä pois... mut en oo varma, miten. Pitäis keksiä joku hyvä vaihtoehto tilalle. Joku stressilelu, vaikkapa. D:
 
Viimeksi muokattu:

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Oli mulla tossa kyllä yks kuva (josta tosin on naama sutattu piiloon :D) jonka ajattelin ensin, että olisin laittanut tänne - mutta sitten vainoharhaisuus kasvoi liian suureksi, että joku kumminkin tunnistais hiuksista tai vaikka kuvan taustasta, joten päätin jättää sitten julkaisematta. :Dd

Juu, teen. Onneks tää ei kumminkaan oo kovin pahana tää tapa mulla (ainakaan vielä D:), joten ei siitä mitään kovin huomattavaa vahinkoa synny.
Pitäis kyllä jotenkin opetella tästä pois... mut en oo varma, miten. Pitäis keksiä joku hyvä vaihtoehto tilalle. Joku stressilelu, vaikkapa. D:
Joku stressilelu vois tosiaan olla hyödyllinen sulle D:
 
Ylös Pohja