Aihe vapaa Kolmas tatuointi :D

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
20221128_171755.jpg
rakastan!

oli vaan vähän epämieluisa kokemus, kun paikka vähän lähellä kyynärpäätä ja... no tossa meni muutenkin 3h :D kun se tatska artisti on vasta harjottelija ja toi paikka käestä oli hälle aika uus.

kysy kyllä ennen varjostuksia, että haluunko pitää tauon, mutta en... paikat oli aika puutunu, mutta halusin vaan mah. nopee ohi :D eka tunti oli fine ja kivaa, mutta sen jälkeen muuttu vähän epämielyttävämmäks (toki se on kropalle aika luonnoton tilanne, että pistetään neulalla monta tuntii :D)

en kyl malta oottaa seuraavaa aikaa (27.12), mutta vähän harmittaa ettei toi tatska artisti sitä tee, vaan yks toinen jolle olin varannu ajan jo syyskuussa varmaan, mutta jatkossa sit kaikki muut tatskat hällä :)! erittäin mukava tyyppi, eikä matkakaan oo nyt niin paha.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Tosi ihana! Kettu on mun lempieläin ♥ Hyvin tehty tatuointi!
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Huhhuh mitähän siinä musteessa on kun noin koukuttaa:D
oikeesti vaikee sanoo :D ekanakin oon innoissani tulevasta ajasta ja sitten kun istun siihen penkille, mietin tulevaa tatskaa ja...sitten kun nään sen taideteoksen...uuh, se tuottaa niin paljon mielihyvää :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
oikeesti vaikee sanoo :D ekanakin oon innoissani tulevasta ajasta ja sitten kun istun siihen penkille, mietin tulevaa tatskaa ja...sitten kun nään sen taideteoksen...uuh, se tuottaa niin paljon mielihyvää :D
No mut ei siinä oo mitään vikaa niin kauan ku rahat riittää ja oot teoksiin tyytyväinen:D
 
Ylös Pohja