Peruskoulu Koulu alko taas...

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Oon pahoillani että joudut olemaan tommosessa kouluympäristössä jossa ihmiset ei hyväksy sua sellasena kun oot ja joka on täynnä idiootteja D: Itellä lähes samanlaiset kokemukset melkeinpä koko peruskoulusta.. onneks ysillä ei kun vaihdoin koulua, nyt meen toiselle asteelle niin saa nähä mitä tapahtuu. Mutta tsemppiä ja voimahali sinne <3 Kokemuksesta tiedän että todella inhottavaa D:
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,885
Reaktioarvo
1,407
Oon pahoillani että joudut olemaan tommosessa kouluympäristössä jossa ihmiset ei hyväksy sua sellasena kun oot ja joka on täynnä idiootteja D: Itellä lähes samanlaiset kokemukset melkeinpä koko peruskoulusta.. onneks ysillä ei kun vaihdoin koulua, nyt meen toiselle asteelle niin saa nähä mitä tapahtuu. Mutta tsemppiä ja voimahali sinne <3 Kokemuksesta tiedän että todella inhottavaa D:
Kiitos <3
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Ja nyt taas vituttaa 24/7. Vaikka on kokonaan uus koulurakennus niin meininki on edelleen sama, ja oon edelleen kaikkien mielestä ruma ja läski korppikotkan raato, ja kaikki tyypit siinä koulussa on edelleen kusipäitä. :))
Toi on tuota mitä haluun karsia ite meijän koulusta pois. Ne on vaan ite paineenalaisia ja kaavoihinkangistuneita. Älä välitä. Äläkä missään tapauksessa vastaa samal taval takas. Ei tollasta pitäs joutuu sietää.Tsemppii.
 
Ylös Pohja