Keho Kuinka monella teistä on syntymämerkki/merkkejä kehossa?

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,495
Kertokaas :D

Itelläni on alaselässä vaa semmone tumma läiskä, ei oikeen minkään muotonen (tylsää xD) mut oon ainut mun perheestä jolla se on joten hip hurraa 🥳 Oon ainutlaatuinen
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Kertokaas :D

Itelläni on alaselässä vaa semmone tumma läiskä, ei oikeen minkään muotonen (tylsää xD) mut oon ainut mun perheestä jolla se on joten hip hurraa 🥳 Oon ainutlaatuinen
Mulla on isoja vaaleita läiskiä kehossa. Niissä kohdissa on siis vähemmän pigmenttiä ja siksi ne ovat vaaleampia kuin ympäröivä iho. Naamassa niitä ei ole.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,495
Lasketaankohan pisamat syntymämerkeiksi :D Mulla on nimittäin aina ollu niitä ja kesäisin niitä tullee lissää, toki äitin mukaan ne johtuu siitä ku mulla on punapigmentti joka tekkee mun hiuksista tietyssä valossa punertavat ja mun iho ei rusketu mut palaa punaseksi
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
miulla on kuulemma joku läiskä, mutta se on takamuksessa semmosessa kohtaa, etten oo koskaan nähny sitä ite :D se on ruskee ja ei kovin iso, muistaakseni joku sentin mittanen
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mulla on yksi vaalea läiskä missä on vähemmän pigmenttiä. Ei se kauheasti erotu, mutta kesäisin korostuu kun muu iho ruskettuu
 
Ylös Pohja