Gallup kuinka monet bännit oot saanut ihan mistä tahansa

kuinka monet bännit oot saanu

• Ääniä yhteensä
    21
Reaktioarvo
5,133
Olen kerran meinannut saada Werewolf onlinesta kun vahingossa tapoin ampujana meedion ja muut pelaajat veti herneet nenään (Joo, uskon että valtaosa ei ymmärtänyt äskeisestä mitään). Muuten olen ollut niin kunnolla että eipä ole tullut.

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Kirjoitin joskus Djur.nu-sivustolla (jota ei siis enää ole) suomeksi kyseisen sivun "chatissa". Suomenkielinen vastine kyseiselle sivustolle oli Lemmikki.se, enkä tiennyt Djur.nu:n sääntöjen eroavan Lemmikki.se:n säännöistä muun muassa siinä, että "chatissa" (joka suomenkielisessä versiossa tunnettiin Tuherrusseinänä) sai puhua vain ruotsia tai englantia, eli siis moderaattorien osaamia kieliä.

Lemmikki.se:ssä moista sääntöä ei ollut, enkä lukenut Djur.nu:n sääntöjä (:D), joten bännithän siitä tuli.

Toisen kerran sain tunnin estot eräälle pelisivustolle muiden pelaajien bännäämänä, kun kerroin olevani 15-vuotias tyttö, kuten tapahtumahetkellä olinkin. Muut pelaajathan siitä riemastuivat, aloittivat silmittömän kiusaamisen ja lopulta joukkobännäsivät minut pois.

Lisäksi ylempänä mainitsemallani Lemmikki.se-sivustolla oli käytössä myös automaattiset tunnin bännit, jos Tuherrusseinällä käytti kiellettyjä sanoja, siis sellaisia kuin esim. seksi, kulli, kaupungissa (miksi juuri tämä, sitä en tiedä) ja tietysti läjä erinäisiä kirosanoja.

Harmi kyllä, se kirosanatunnistin ei erottanut vilpittömiä sanoja sääntöjä tarkoituksella rikkovista ilmaisuista, vaan bännit saattoi tulla vaikkapa lauseista "meidän aita maalattiin eilen punaiseksi" tai "jäätelö oli
herkullista".

Kun tarpeeksi monta kertaa kirjoitti näitä kiellettyjä sanoja, siitä seurasi automaattisesti tunnin bännit. Jokusen kerran niitä tuli tahattomasti saatua, mutta toki sitä oppi tarkkailemaan näitä "kätkettyjä" vääryyksiä tekstissä (ja sai samalla kaksimielisiä näkökulmia moniin harmittomiin sanoihin... :D)

Mutta jos muiden pelaajien antamia tai automaattisia bännejä ei lasketa, nuo Djur.nu:sta saamani bännit ovat ainoat koskaan saamani "vakavat", eli moderaattorien antamat.

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Demissä aika usein kun jaettiin linkkejä kaikenlaisille "kyseenalaisille" sivustoille ja estot olen saanut monista muistakin ulkomaalaisista keskustelupalstoista, Syytä ei useinkaan kerrottu.

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Jodelista roskapostituksesta 7 päivää.
Tälläkin hetkellä oon jäähyllä jodelista, mutta se tuli hyvään saumaan, koska aattelin muutenkin lopettaa sen toksisen sovelluksen käytön koska siitä ei ollut mulle ku vaan harmia. Ja se sovellus jäi vanhaan puhelimeen enkä aio asentaa sitä tähän uuteen.

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Sain kerran bännit eräältä Minecraft-serveriltä, koska en ollut lukenut sääntöjä kunnolla ja menin mainostamaan mun YouTube-kanavaa serverin chatissa tajuamatta, että moinen oli sääntöjen vastaista. :'D
En ainakaan muista mitään muuta kertaa, jolloin olisin saanut bännit jostain. Paitsi, jos tähän lasketaan ne (kylläkin melko harvassa olevat) kerrat, jolloin mut on potkastu jostain WhatsApp-ryhmästä pihalle - esim. mun luokan ryhmästä yläasteella. :P

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Olen kerran meinannut saada Werewolf onlinesta kun vahingossa tapoin ampujana meedion ja muut pelaajat veti herneet nenään (Joo, uskon että valtaosa ei ymmärtänyt äskeisestä mitään). Muuten olen ollut niin kunnolla että eipä ole tullut.
Olen ihmissutta pelannut ja sen kautta tajusin sitten vaikka nettiversiota ei ole tullutkaan pelattua:D

Ylös Pohja