Aihe vapaa Kuinka paljon teillä kertyy ruutuaikaa päivässä?

Liittynyt
15.11.2022
Viestejä
26
Reaktioarvo
20
Vähensin scrollattavia someja ja korvasin sen näköjään palaamalla takas tänne kun tuli demi-ikävä.

Mun ruutuaika oli jonkin aikaa sitten ainakin kännykän mukaan n. 8 tuntia päivässä, nyt oon vähentänyt 4 tuntiin.

Mites teillä? Onko kellään muulla sellaista tilannetta, että kokee oikeasti olevansa koukussa puhelimeen tai vaikka spesifisti johonkin someen?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,195
Reaktioarvo
8,526
Ilmeesi, kun varasija on sosiaalinen media. En edes tiedä paljonko käytän puhelinta päivässä, varmaan alle tunnin ja se sisältää pääosin Spotifyn käyttöä.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
321
Reaktioarvo
184
Ihan liikaa. Mulla tulee puhelimella aikaa noin 7 tuntia per päivä, mihin päälle lisäksi tietokone ja työpuhelin töissä. 😭 Oon ihan addikti ja oon miettinyt vakavasti että luopuisin älypuhelimesta.
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
361
Reaktioarvo
525
Vähensin scrollattavia someja ja korvasin sen näköjään palaamalla takas tänne kun tuli demi-ikävä.

Mun ruutuaika oli jonkin aikaa sitten ainakin kännykän mukaan n. 8 tuntia päivässä, nyt oon vähentänyt 4 tuntiin.

Mites teillä? Onko kellään muulla sellaista tilannetta, että kokee oikeasti olevansa koukussa puhelimeen tai vaikka spesifisti johonkin someen?

Ootko Terapeutti Villen fani?
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,753
Reaktioarvo
853
Ku nukkuu 15 tuntia vuorokaudessa ja tekee 9 tunnin työvuoroja nii ei onneksi kerkeä miettiä sitä onko liikaa somessa.
 
Liittynyt
15.11.2022
Viestejä
26
Reaktioarvo
20
Ilmeesi, kun varasija on sosiaalinen media. En edes tiedä paljonko käytän puhelinta päivässä, varmaan alle tunnin ja se sisältää pääosin Spotifyn käyttöä.

Ihailtavaa! Onhan tämä mutta tätä ei voi loputtomiin scrollata tiktok-tyyliin kuten tiktokin lisäksi mm. fb, IG nykyään 😳 30min meni näköjään eilen tähän sivustoon, sen hyväksyn itselleni, tänään koitan selvitä täältä vartissa!

Ainiin se ilme: 🤫
 
Liittynyt
15.11.2022
Viestejä
26
Reaktioarvo
20
Ootko Terapeutti Villen fani?
En fanita ketään, seurasin kyllä Villeä silloin ku hän teki Twitchiä. Osittain oon kyllä hänen kanssa samaa mieltä someista, mutta toisaalta en, koska itselle nettikaverit oli teininä tärkeitä yksinäisyyden takia. 😅
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
873
Reaktioarvo
1,571
Ihan liikaa😆 Laitoin juuri puhelimeni sovelluksiin rajat et kuinka kauan päivässä niitä voin käyttää🥲. Huomannut olen että kännykkä vie tosi paljon sitä aikaa päivästä kun selailee vaan somea.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,655
Reaktioarvo
6,516
Mulla se vaihtelee tosi palijon. Jos mulla ei oo koko päivänä juuri tekemistä nii se on sen joku 8 h ja jos taas on nii se sit on joku 2-5 h päivässä. Tähän sit lisäksi myös kouluaikoina läppärin käyttö joka onki sit ties kuin monta tuntia, koulussa ollessa enimmillään se joku 8 h plus sit vapaa-aika
 
Ylös Pohja