Urheilu Kuinka pitkiä lenkkejä yleensä teet?

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Ja juoksetko vai käveletkö?

Jos et tiedä kilometrimäärää, niin kuinka kauan sinulla yleensä menee aikaa lenkkeillä vakioreittisi ja onko tahtisi reipas, hidas tai miten sitten kuvailetkaan etenemistäsi?
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,566
joku 3-5km. välillä kävelyä, sitten hölkkää ja sitten juoksua. itse en putkeen pystyisi juoksemaan, kuolisin varmaan :D en oo ikinä ollut mikään lenkkeilyn fani mutta eilen kävin jopa kun oli hyvä ilma ja nyt kun hyvät ilmat jos tulee niin yritän käydä enemmän.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Töissä potilaiden kanssa tehdään sellaisia noin 4km lenkkejä, kävelyä ja potilaasta riippuu tahti.on muutamia jotka kävelee niin nopsaa että itse pitää muutamat juoksuaskeleet ottaa väliin. Mutta sitten on muutama jotka joutuu pitää taukoa joka viides minuutti.
Ennen kävelin töihin ja takas joka oli 3 ja puoli kilsaa suunta, sen kävelin siis aina töihin ja takas joka päivä 5 kertaa viikossa, satoi taikka paistoi. Ja se reitti on ylämäki,alamäki, ylämäki tyyppinen. Mutta nyt mulla on taas moottoripyörä ajossa niin en enään kävele sitä.

Viikonloppuisin pyritään miehen kanssa tekemään kävelyitä. Nyt kun on ollut "stay local" määräys niin yleensä kävellään vaan joku tunti viereisessä puistossa. Mutta nyt kun saa taas poistua läheseudulta niin aletaan ajamaan erilaisiin kohteisiin jolloin yleensä sitten kävellään muutama tunti ympäri Suomea metsää, rannan vartta tai kiivetään jollekkin korkealle kukkulalle (Cheddar Gorge kannattaa googlaa, upea kohde).

Juokseminen ei oikein koskaan ole multa luonnistunut lajina. Olin nuorena hyvä sprinttaa (onko edes oikea sana). Pystyin ampasta hyvin nopeasti sen kymmenen metriä ja edustin aina koulua kisoissa, mutta en koskaan selvinnyt pidemmissä juoksuissa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Kävellen 1-6 km. Yleensä päivittäinen lenkki on joku pieni 2 km pyrähdys, ihan vaan happihyppelymielessä.
 
Ylös Pohja