Elokuvat & Sarjat kuka on teidän suosikki Disney-pahis

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
449
Reaktioarvo
464
Mä haluisin kattoa Notre Damen kellonsoittajan, että voisin paremmin mielin kuunnella sitä suomenkielistä Hellfireä, mutta aika monet sanoo, että se on parhaita suomenkielisiä pahislauluja. Mua häiritsee Frollo niin paljon, etten voi sanoa, että tykkäisin siitä paljoa, mutta hyvä se on vissiin pahana olossa.

Nyt mun soittolistoilla soi Mother Knows Best ja Shiny, mut Savages on kans hyvä. Lempipahiksesta mä en osaa sanoa:D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Vaikea sanoa mutta varmaankin Jafar ja Mozenrath. He ovat niin kieroja ja häikäilemättömiä.Toisaalta Frollo on todella synkkä hahmo jopa lastenelokuvaan ja hän on ehdottomasti kylmäävin Disney pahis. Olisin sanonut tähän myös kuningas Hornansarven, mutta hän jää valitettavan vähäiselle ajalle elokuvassaan.

Suosikkipahislaulu taitaa olla Pocahontasista Ratcliffen tai Ratiganin laulut ;)
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Ehkä lumikista se kuningatar, pienestä merenneidosta kiero ja liero! :D Lempi kappaleesta en tiedä, ei muistu mieleen.
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
50
Reaktioarvo
41
mä en oo oikeen välittäny mistää disney leffojen pahiksista mut disney channel oli niin mun juttu.. kim possiblen shego on upeeeee ja on varmast muitaki
 
Ylös Pohja