Kukaan ei ole kirjoittanut tänne mitään kolmeen tuntiin!

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Ette kai te vaan ole nukkumassa enää? Sairasta, jos olette...

Kommentoikaa tähän keskusteluun jotain mielenkiintoista. Ihan mitä vaan.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
eilen illallaki oli tosi hiljaista D:::: mut myönnän auliisti, et heräsin puoli tuntia sitten.

ööh, jotain mielenkiintoista... mm... tota... mitä mieltäisit mielenkiintoiseksi? D:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
eilen illallaki oli tosi hiljaista D:::: mut myönnän auliisti, et heräsin puoli tuntia sitten.

ööh, jotain mielenkiintoista... mm... tota... mitä mieltäisit mielenkiintoiseksi? D:
Ihan mitä vain, kerro vaikka joku omituinen fakta.

Voin aloittaa: muumioita on joskus jauhettu ja niistä on tehty maalia (värin nimi oli mummy brown). Niitä on myös viktoriaaniseen aikaan syötetty ihmisille lääkkeenä, esim. jauhetun pääkallon uskottiin auttavan päänsärkyyn.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Olin tuolloin varmaan kattomassa kissavideoita. Kissoista puheen ollen, äsken joku iso kissa hyökkäsi meidän pihalle ja jahtasi meidän tyttökissaa :( se tuli ihan hädissään sisälle ja se iso kissa karkas naapurin pihalle. HIRVEÄ TUNKEILIJA 😾
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Olin tuolloin varmaan kattomassa kissavideoita. Kissoista puheen ollen, äsken joku iso kissa hyökkäsi meidän pihalle ja jahtasi meidän tyttökissaa :( se tuli ihan hädissään sisälle ja se iso kissa karkas naapurin pihalle. HIRVEÄ TUNKEILIJA 😾
Kissavideoiden katsominen on aina hyvästä. Hss hss sille tunkeilijakissalle, törkeää käytöstä!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Ihan mitä vain, kerro vaikka joku omituinen fakta.

Voin aloittaa: muumioita on joskus jauhettu ja niistä on tehty maalia (värin nimi oli mummy brown). Niitä on myös viktoriaaniseen aikaan syötetty ihmisille lääkkeenä, esim. jauhetun pääkallon uskottiin auttavan päänsärkyyn.
omituiset faktat on best!

kuulin tän tiktokista, ku mu sisko näytti jonkin videon eli en ole ihan varma todenperäisyydestä, mut käy kyllä omaan järkeen D: niin, tiedättehän ku ootte vaipumassa uneen niin yhtäkkii teist tuntuu, et putoatte ja sitte nytkähdätte sillee hassusti hereille? se johtuu kuulemma siitä, että meijän keho niinku tarkistaa et ollaanko me elossa. aika jännää miusta!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,972
Reaktioarvo
8,474
Ihan mitä vain, kerro vaikka joku omituinen fakta.

Voin aloittaa: muumioita on joskus jauhettu ja niistä on tehty maalia (värin nimi oli mummy brown). Niitä on myös viktoriaaniseen aikaan syötetty ihmisille lääkkeenä, esim. jauhetun pääkallon uskottiin auttavan päänsärkyyn.
Myöskin lannoitteena käytettiin muumioita, niitä rahdattiin Englantiin satoja tuhansia ennenkuin alkoivat loppumaan. Eläinten ja normaalien ihmisten.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Ai niin, ja eilen olin Turussa Maata Näkyvissä -festareilla. Se oli kuules pitkä päivä - heräsin kuudelta, takaisin kotona olin joskus ennen puoltayötä, ja nukkumaan menin kello yhden maissa. Huhhuh, ei oo ollenkaan mun tapaista olla noin pitkään valveilla. D: Mutta kiva reissu oli!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Ai niin, ja eilen olin Turussa Maata Näkyvissä -festareilla. Se oli kuules pitkä päivä - heräsin kuudelta, takaisin kotona olin joskus ennen puoltayötä, ja nukkumaan menin kello yhden maissa. Huhhuh, ei oo ollenkaan mun tapaista olla noin pitkään valveilla. D: Mutta kiva reissu oli!
Olet siis ollut minun reviirilläni... En ollut festareilla mutta Turussa kyllä. Kuudesta yhteen kuulostaa kyllä aika rankalta päivältä, mutta hyvä että oli kivaa!
 

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
113
Olin partioretkellä ja menin mahdollisimman usein keittiönakkiin koska a) oli ahdistavaa olla muiden seurassa ja b) yritin säästää itseni aamupalanakitukselta koska vihaan herätyksiä.

Iltaisin oli muuten kivaa, kun kaikki muut olivat välillä ulkonakeissa tai muuten hyörimässä pihalla niin istuin ylälaverilla, katselin takkatulta ja mietiskelin.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
omituiset faktat on best!

kuulin tän tiktokista, ku mu sisko näytti jonkin videon eli en ole ihan varma todenperäisyydestä, mut käy kyllä omaan järkeen D: niin, tiedättehän ku ootte vaipumassa uneen niin yhtäkkii teist tuntuu, et putoatte ja sitte nytkähdätte sillee hassusti hereille? se johtuu kuulemma siitä, että meijän keho niinku tarkistaa et ollaanko me elossa. aika jännää miusta!
oon itekki törmänny samaan faktaan ja siltä se tuntuukin. varsinki ku joskus "nytkähdin" hereille yli useesti peräkkäin kun olin just nukahtanut. jos ei ois väsyttäny niin paljo niien ois uskaltanut alkaa uudellee nukkumaan :D
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
nii ja tosiaa tääl oli oikeesti kai aika hiljasta tai no onhan täällä yleensäkkin mutta niin
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
niin ja joo kerron jotain itsekkin.
sain ukulelen josta olin ihan liekeis ja kitaraan uudet kielet(vihdoin kun yks niist katkes joskus monta kuukautta sitten) niin ja olin viinonlopun mummolassa
 
Ylös Pohja