Gallup Kumpaa pitää miettiä enemmän?

Kumpaa pitää miettiä enemmän?

  • Sitä, mitä suustaan päästää

    Ääniä: 9 60,0%
  • Sitä, mitä suuhunsa laittaa

    Ääniä: 6 40,0%

  • Ääniä yhteensä
    15

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Perustele myös vastauksesi
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
No itelleni on elämän aikana ollu enemmän harmia siitä että ku päästelen suustani mitä sattuu ku en ossaa ajatella kahesti ennen ku möläytän asioita ääneen :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Yleensä se mitä suuhuni laitan valikoituu suht automaatiolla ja ilman hirveää miettimistä
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
No miten nyt kaikki muut äänesti tota toista. D: Mun mielestä on parampi miettiä, mitä suuhunsa laittaa, koska se ruoka voi esim. olla myrkytettyä, tai ehkä se ei ookaan ruokaa vaan jotain pesuainetta, tai neuloja. Voithan sä kuolla sun puheittenkin seurauksena, mutta Suomessa kun ollaan niin siihen ei ole niin suurta pelkoa ja ainakaan kuolema ei koita yhtä nopeasti, kuin myrkyn syömisessä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
No miten nyt kaikki muut äänesti tota toista. D: Mun mielestä on parampi miettiä, mitä suuhunsa laittaa, koska se ruoka voi esim. olla myrkytettyä, tai ehkä se ei ookaan ruokaa vaan jotain pesuainetta, tai neuloja. Voithan sä kuolla sun puheittenkin seurauksena, mutta Suomessa kun ollaan niin siihen ei ole niin suurta pelkoa ja ainakaan kuolema ei koita yhtä nopeasti, kuin myrkyn syömisessä.
Mutta tarviiko sun edes miettiä laitatko suuhusi pesuainetta tai neuloja?
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mutta tarviiko sun edes miettiä laitatko suuhusi pesuainetta tai neuloja?
En mä ikinä sitä erikseen mieti mutta jos ei oikeesti YHTÄÄN miettis sitä mitä suuhunsa laittaa tai käyttäis siihen yhtään aivotoimintaa niin kyllähän sitä sitten vai laittaisi aivottomasti suuhunsa kaikkea
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
En mä ikinä sitä erikseen mieti mutta jos ei oikeesti YHTÄÄN miettis sitä mitä suuhunsa laittaa tai käyttäis siihen yhtään aivotoimintaa niin kyllähän sitä sitten vai laittaisi aivottomasti suuhunsa kaikkea
Joo mutta eihän tässä skenaariossa puhuta kuin siitä kumpaa pitää miettiä enemmän?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
No miten nyt kaikki muut äänesti tota toista. D: Mun mielestä on parampi miettiä, mitä suuhunsa laittaa, koska se ruoka voi esim. olla myrkytettyä, tai ehkä se ei ookaan ruokaa vaan jotain pesuainetta, tai neuloja. Voithan sä kuolla sun puheittenkin seurauksena, mutta Suomessa kun ollaan niin siihen ei ole niin suurta pelkoa ja ainakaan kuolema ei koita yhtä nopeasti, kuin myrkyn syömisessä.
No tätä mäkin mietin
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Joo mutta eihän tässä skenaariossa puhuta kuin siitä kumpaa pitää miettiä enemmän?
Aa no mä taisin sit ymmärtää kysymyksen vähän eri tavalla ku sä. Sä taisit käsittää sen niin, mitä tulee ajateltua enemmän ja se tarvii enemmän tietoista ajattelua, mutta mä aattelin sen silleen, että mitä on parempi miettiä, jos jompi kumpi pitää valita.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Aa no mä taisin sit ymmärtää kysymyksen vähän eri tavalla ku sä. Sä taisit käsittää sen niin, mitä tulee ajateltua enemmän ja se tarvii enemmän tietoista ajattelua, mutta mä aattelin sen silleen, että mitä on parempi miettiä, jos jompi kumpi pitää valita.
Joo niin kai:D
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Sitä, mitä suuhuni laitan. Tahdon syödä terveellisesti ja voida hyvin, joten tulee suunniteltua usein ruokaostoksiakin, vaikka menen myös paljon intuitiolla.
 
Ylös Pohja