Gallup kumpi on parempi musically vai tiktok

kumpi on parempi musically vai tiktok

• Ääniä yhteensä
    13

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Reaktioarvo
993
tiktokissa en ole koskaan käynytkään, musicallyssa vain parisen kertaa silloin kun se ilmestyi.

Xanor

Asiantuntija
Reaktioarvo
886
En tiedä mikä Musically on. TikTokia en käytä, mutta mahdotonta niitä videoita on internetissä välttää

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Reaktioarvo
1,255
En ole kumpaakaan käyttänyt mutta Musically ihan vaan siksi ettei ainakaan Tiktok :D

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
En oo koskaan käyttänyt kumpaakaan mut oisin kyl Musicallyy halunnut käyttää, kun se tuli, koska se huulisynkkaaminen vaikutti hauskalta. Ja koska en hirveesti noista tiiä niin toi nyt toimii mun ainoana perusteluna. D: Niin ja oon kuullut et tiktokissa on ihan sikana kiusaamista ja luulen ettei musicallyssa ollut niin paljoo.

Reaktioarvo
4,757
En oo koskaan käyttänyt kumpaakaan mut oisin kyl Musicallyy halunnut käyttää, kun se tuli, koska se huulisynkkaaminen vaikutti hauskalta. Ja koska en hirveesti noista tiiä niin toi nyt toimii mun ainoana perusteluna. D: Niin ja oon kuullut et tiktokissa on ihan sikana kiusaamista ja luulen ettei musicallyssa ollut niin paljoo.
ei siellä ollu yhtään kiusaamista

almanakka

Asiantuntija
Reaktioarvo
400
Silloin 2016-2017 käsitykseni Musicallysta oli lasten some, johon julkaistiin pelkästään lipsync-videoita ja muuta ilmeilyä :D Tiedä sitten kuinka väärässä olin.

Tiktokissa on tullut vastaan tosi laajalla skaalalla erilaista sisältöä, silloin tällöin ihan hyvääkin sellaista.

Ylös Pohja