haituvainen
Työsuojeluvaltuutettu
- Reaktioarvo
- 1,689
juttelin tiistaista tähän päivään asti yhen pojan kans snäpissä ja vaikutti pääosin mukavalta. pari red flagia kyllä oli, mm. sano mua ehkä kolmen päivän jälkeen söpöliiniks ja oli se vähän seksistinenkin yhessä vaiheessa (mutta ei siis suoranaisesti mua kohtaan, paitsi yhessä viestissä hieman) :/ ja vaikutti semmoselta henkilöltä joka haluis jäädä pummiks vanhempien nurkkaan asumaan, ainaki hän selitti jotain semmosta mutta kuitenki kerto ettivänsä töitä jostain. lisäks hänellä ilmeisesti menee välillä aika pahasti yli päihteidenkäyttö, mikä kans laski pisteitä miun silmissä.
vaikka tässä nyt oli muutamia red flageja (joista oon saanu ihan tarpeekseni...), nii hän on silti kohdellu mua aika hyvin ja meillä on ollu hyviä keskusteluja. kerranki tuntu, että oli helppoo jutella jollekin pojalle. KUNNES tänään hän pudotti sellasen pommin, että en voinu uskoo silmiäni :D:: oon edelleen ihan hemmetin pöyristyny, ja miulla vaan kiehuu sisällä edelleen. veti kyllä tosi sanattomaks, että hän onkin oikeesti näin kamala ihminen. laitanpa ss koko keskustelusta (varotuksena sitten että tää teksti on brutaalia, ja myötisvaroitus kanssa):
vaikka tässä nyt oli muutamia red flageja (joista oon saanu ihan tarpeekseni...), nii hän on silti kohdellu mua aika hyvin ja meillä on ollu hyviä keskusteluja. kerranki tuntu, että oli helppoo jutella jollekin pojalle. KUNNES tänään hän pudotti sellasen pommin, että en voinu uskoo silmiäni :D:: oon edelleen ihan hemmetin pöyristyny, ja miulla vaan kiehuu sisällä edelleen. veti kyllä tosi sanattomaks, että hän onkin oikeesti näin kamala ihminen. laitanpa ss koko keskustelusta (varotuksena sitten että tää teksti on brutaalia, ja myötisvaroitus kanssa):