Kun klikkaan yläpalkin "varasija"-tekstiä, sivu muuttuu sen näköiseksi, kuin en olisi kirjautunut.

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Mutta sitten, kun klikkaan selaimen taaksepäinmenonappulaa, olen jälleen kirjautuneena ja voin jatkaa normaalisti. Etusivu-nappulaa painaessa mitään kummallista ei käy. Tämä on varmaan bugi?
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Hetkinen. Mielenkiintoista... Tämä vika näemmä esiintyy vain Varasijan työpöytäversiossa. Mobiiliversiossa sitä ei käy. 🤔
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Voit kokeilla tyhjentää selaimen välimuistin. Kerro jos se auttoi. Kerro myös jos ongelmat jatkuvat.
Tyhjensin välimuistin, mutta ei auttanut.

Itse asiassa ehdottaisin, että sen "Varasija"-tekstin kohdalta poistettaisiin kokonaan se nappula, että siinä olisi vain pelkkä teksti - kun ainakaan itselleni kyseisestä nappulasta ei ole ollut hyötyä. :P Onnistuuko?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,962
Reaktioarvo
8,468
Tyhjensin välimuistin, mutta ei auttanut.

Itse asiassa ehdottaisin, että sen "Varasija"-tekstin kohdalta poistettaisiin kokonaan se nappula, että siinä olisi vain pelkkä teksti - kun ainakaan itselleni kyseisestä nappulasta ei ole ollut hyötyä. :P Onnistuuko?
Itse menen sen kautta aina etusivulle ja toimii koneella että mobiilissa..
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Itse menen sen kautta aina etusivulle ja toimii koneella että mobiilissa..
No jopas nyt jotakin. :o Noh, hyvä, jos sulla toimii... Mulla toimii siihen tarkoitukseen vaan Etusivu-nappi. Kun varasija-nappulaa painan, sivu tosiaan väittää, etten ole kirjautunut.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Olen yleensä käyttänyt Chromea varattamiseen - äsken koitin uteliaisuudesta Firefoxia, mutta kuinka ollakaan, sama ongelma esiintyi siinäkin.
Eli kuten sanottua, vaikka en kirjautunut ulos, sivu vaihtui siihen näkymään, joka on silloin, kun ei ole kirjautuneena sisään. Kokeilin päivittää sivun, mutta se ei auttanut. Sitten, kun painoin selaimen takaisinpäinmenonappulaa (eli palasin takaisin tähän keskusteluun), olin taas kirjautuneena kuten pitääkin.
Johan nyt on. ',:I
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Äsken jopa päivitin Chromen (versioon 103.0.5060.53), mutta edes se ei auttanut.

Mitä selaimia muut täällä käyttävät varattamiseen? Mitä selainta itse ylläpitäjä @varasija käyttää?
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
364
Reaktioarvo
593
Äsken jopa päivitin Chromen (versioon 103.0.5060.53), mutta edes se ei auttanut.

Mitä selaimia muut täällä käyttävät varattamiseen? Mitä selainta itse ylläpitäjä @varasija käyttää?
Käytän tietokoneella Firefoxia ja puhelimella Chromea. En ole ennen törmännyt vastaavaan ongelmaan. Kerron jos keksin jotain.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Käytän tietokoneella Firefoxia ja puhelimella Chromea. En ole ennen törmännyt vastaavaan ongelmaan. Kerron jos keksin jotain.
Selvä.

Koitan nyt vielä uudestaan sen välimuistin tyhjentämistä, jos se auttaisi... Tyhjensin sen jo kerran, mutta voihan toki olla, etten siivonnut ihan kaikkea, mitä olisi tarvinnut. :unsure:
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Koitan nyt vielä uudestaan sen välimuistin tyhjentämistä, jos se auttaisi... Tyhjensin sen jo kerran, mutta voihan toki olla, etten siivonnut ihan kaikkea, mitä olisi tarvinnut. :unsure:
No, ei. Tyhjensin välimuistin (tällä kertaa enemmän kuin viimeksi), mutta ei mitään vaikutusta. D:
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
No, jaah... Toimii mulla sentään se toinen nappi etusivulle menemiseen. Jännä vaan, miten muilla toimii tämä toinenkin, mutta mulla ei. :unsure: Noh, ei tää onneks suuri ongelma ole - hämmentävä lähinnä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja