Työ kyseenalaiset työpaikkakeskustelut

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
joo siis olin viime viikolla paikallisessa kirjastossa tetissä ja siel oli kans yks toinen tettiläinen ja sen avustaja. En nyt tässä sen enempää ala arvuuttelemaan avustuksen tarvetta, tiiän vaa et tää tyyppi ei pärjää hirveen hyvin ilman tätä avustajaa. Siinä sitte perjantaina oli aika hiljasta nii siinä sitte juteltii niitä näitä mä, se toinen tettiläinen, sen avustaja ja yks kirjastonhoitaja. Siinä oli yhes kohas täys hiljasuus ja tää toinen tettiläinen alkaa selittämään jotain siitä kuinka se oli ollu joskus lääkärissä ja siltä oli otettu kusinäyte. lähes suora lainaus tän tyypin sanoista "nnii multa otettii pi-pi-pissanäyte ku mä kävin lääkärissä ja sit mun pippelille.. ihihiii pippeli heheee nii mun pippelille tehtiin ihhihii tälleen ja tolleen nii sit kaikki pissa ihihii pissa aika hassu juttu nii sitte saatiin kaikki pissa sieltä ulos ihihii" oli aivan helvetin ahistavaa ku se alkaa vaa yhtäkkii selittää jostain sen yksityisasioista ja en yhtää tienny et mitä tehä siinä tilanteessa joten tuijotin siinä sitte ufokirjoja intensiivisesti :D niiku eikö ihmisillä oo mitää rajaa siinä, että mitä ne voi kertoo TYÖPAIKALLA puoltutuille ihmisille ja siel oli kuitenki muutama asiakas kirjastossa nii tulee tosi hyvä kuva varmaa niillekki näistä tettiläisistä.. Ja sit se avustaja oli vaa et ahaa mielenkiintosta D:
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Ufokirjoja? Lisätietoja.
jjuu siel on erikseen merkattu hyllykohta jossa lukee ufot/ufor ja siellä oli jotain hyvin sekavan oloisia ufokirjoja muun muassa siitä kuinka joku oli nähny ufoja, ja joku oli nähny alieneita ja kaikkee hyvin häiriintynyttä :D jos jossain sun lähellä olevassa kirjastossa on ufokirjoja niin suosittelen mennä kattomaan jos haluu nauraa kuinka outoja kirjoja ne on
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,992
Reaktioarvo
8,480
jjuu siel on erikseen merkattu hyllykohta jossa lukee ufot/ufor ja siellä oli jotain hyvin sekavan oloisia ufokirjoja muun muassa siitä kuinka joku oli nähny ufoja, ja joku oli nähny alieneita ja kaikkee hyvin häiriintynyttä :D jos jossain sun lähellä olevassa kirjastossa on ufokirjoja niin suosittelen mennä kattomaan jos haluu nauraa kuinka outoja kirjoja ne on
Minulla on useita aihepiiriin kuuluvia kirjoja hyllyssäni, viimeksi lokakuun alussa ostin pari lisää..
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Jos se toinen tettiläinen tarvitsee avustajaa, niin hänellä saattaa olla jokin sairaus, joka voi myös vaikuttaa hänen sosiaalisiin taitoihin/arviointikykyyn. Ei välttämättä ymmärrä sen takia et tollaset puheenaiheet ei oo soveliaita työympäristössä.
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Jos se toinen tettiläinen tarvitsee avustajaa, niin hänellä saattaa olla jokin sairaus, joka voi myös vaikuttaa hänen sosiaalisiin taitoihin/arviointikykyyn. Ei välttämättä ymmärrä sen takia et tollaset puheenaiheet ei oo soveliaita työympäristössä.
jep ymmärrettävää mut jotenki ittee vaa ahistaa jos toinen alkaa selittämään omasta värkistään ilman minkäänlaista varotusta :DDD
 
Ylös Pohja