Teknologia Kysymys! Jos on esim. 4 tunnin mittainen Spotify-lista...

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
...joka soitetaan läpi satunnaistoistolla, niin soivatko kaikki listan kappaleet sen neljän tunnin aikana, vai käykö niin, että osa kappaleista soi monta kertaa ja osa ei ollenkaan?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
Jokainen soi ja sen jälkeen otetaan kappaleita uusiksi ja lisäksi listan ulkopuolelta samankaltaisia kappaleita.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Jokainen soi ja sen jälkeen otetaan kappaleita uusiksi ja lisäksi listan ulkopuolelta samankaltaisia kappaleita.
Okei, kiitos.
Olen huomannut, että jos jättää soittolistan kuuntelemisen kesken ja jatkaa sen kuuntelemista seuraavana päivänä, silloin osa kappaleista soi uudestaan - mutta kuunneltaessa koko lista yhdeltä istumalta jokainen soi siis kerran. Hyvä tietää.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
Okei, kiitos.
Olen huomannut, että jos jättää soittolistan kuuntelemisen kesken ja jatkaa sen kuuntelemista seuraavana päivänä, silloin osa kappaleista soi uudestaan - mutta kuunneltaessa koko lista yhdeltä istumalta jokainen soi siis kerran. Hyvä tietää.
Niin, vähintään kerran. En ole ikinä kuunnellut kokonaan omaa tuntien pituista soittolistaani läpi, mutta tunnin, parin pituisia kyllä. Kun jokainen on kuultu kerran, niin listan ulkopuolelta tulee aina muutama kappale ennen listalta tuttuja kappaleita ja taas ulkopuolelta.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Niin, vähintään kerran. En ole ikinä kuunnellut kokonaan omaa tuntien pituista soittolistaani läpi, mutta tunnin, parin pituisia kyllä. Kun jokainen on kuultu kerran, niin listan ulkopuolelta tulee aina muutama kappale ennen listalta tuttuja kappaleita ja taas ulkopuolelta.
Mulla on niin pitkä lista ettei se mene kokonaan läpi ennenkuin siirrytään soittolistaradioon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Okei, kiitos.
Olen huomannut, että jos jättää soittolistan kuuntelemisen kesken ja jatkaa sen kuuntelemista seuraavana päivänä, silloin osa kappaleista soi uudestaan - mutta kuunneltaessa koko lista yhdeltä istumalta jokainen soi siis kerran. Hyvä tietää.
Joo Spotifylla on kyllä homma aika hukassa jos mietitään käyttömukavuutta... Voisivat skarpata :D varsinkin siksi että äänenvoimakkuus vaihtelee niin paljon.. suoraan sanottuna sairaat setit
 
Ylös Pohja