- Reaktioarvo
- 2,314
...vaihtaa pussilakanat. Vihaan tuota hommaa yli kaiken! D:
Eiii!!1Näillä sähkönsiirtohinnoilla imen energiaa sinulta! Zuup zzuup!
ZZUUUP ZUUP!Eiii!!1
Ooh! 🙏 Kiitos energiasta ja mullistavasta pussilakananvaihtovinkistä! 😍Ensinnä: energiaa
katso liitettä 949
Sitten:
voisiko pussilakanoiden vaihtaminen olla hauskempaa, jos kokeilisit UUTTA METODIA?
Eiii! Ei enää!!1
HÄH HÄH HÄÄ!Eiii! Ei enää!!1
Tästä tulisi... Paha mieli... Jos minulla olisi vielä energiaa tuntea moista... Häijyä moinen...HÄH HÄH HÄÄ!
Tarvitsen energiaa tuhotakseni Eternian.Tästä tulisi... Paha mieli... Jos minulla olisi vielä energiaa tuntea moista... Häijyä moinen...
Hui! 😲Tarvitsen energiaa tuhotakseni Eternian.
ZUUP ZZUUUPHui! 😲
Et ole yksin... Itsekin koitan yleensä vältellä lakanoiden vaihtamista viimeiseen asti. DD: (Ja ne kyllä olis mun varmaan ihan hyvä vaihtaa tässä jossain vaiheessa lähipäivinä...)...vaihtaa pussilakanat. Vihaan tuota hommaa yli kaiken! D:
Kääääk!!1 :OZUUP ZZUUUP
Perustetaanko kerho pussilakanoiden vaihdon välttelyn kunniaksi? Voimme sitten tarjota vertaistukea ja vinkkejä... Siis siihen välttelyyn! 😁Et ole yksin... Itsekin koitan yleensä vältellä lakanoiden vaihtamista viimeiseen asti. DD: (Ja ne kyllä olis mun varmaan ihan hyvä vaihtaa tässä jossain vaiheessa lähipäivinä...)
Pääsisinkö minäkin kerhoon? Juuri tänään vaihdoin lakanat ja tyynyliinat mutta EN TODELLAKAAN pussilakanaa </3Perustetaanko kerho pussilakanoiden vaihdon välttelyn kunniaksi? Voimme sitten tarjota vertaistukea ja vinkkejä... Siis siihen välttelyyn! 😁
Varastan sinunkin energiasi: ZZUUP ZUUPPääsisinkö minäkin kerhoon? Juuri tänään vaihdoin lakanat ja tyynyliinat mutta EN TODELLAKAAN pussilakanaa </3
Eiiiiii mitä teeeeeet älä ole tuollainenVarastan sinunkin energiasi: ZZUUP ZUUP
ZUUP ZZZUUUUPPEiiiiii mitä teeeeeet älä ole tuollainen
Minä heikkenen :(ZUUP ZZZUUUUPP
HSS HSS HIIVATTI HSS AKKAkatso liitettä 972
katso liitettä 973
katso liitettä 974
// Tulivatkohan nää nyt edes kunnolla, olis ollut tärkeää todistusmateriaalia haitallisten toimijoiden eliminoinnista. Aargh mitä värkkäämistä tää kuvien lähettäminen puolikuolleella puhelimella
Kjeh heh!HSS HSS HIIVATTI HSS AKKA
Tervetuloa mukaan pussilakanavertaistukivinkkikerhoomme! 😁👍Pääsisinkö minäkin kerhoon? Juuri tänään vaihdoin lakanat ja tyynyliinat mutta EN TODELLAKAAN pussilakanaa </3
Voi ei! D: Toivottavasti olet saanut vähän levättyä näin iltaan mennessä! 👍Valitettavasti täytyy jaksaa miinusmerkkisellä energialla, koska akku minussa on jo palanut loppuun vaikka on vasta aamu. :/