Laitan tänne nyt sitten töitäni aina välillä

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Oletko paljon maalaillut?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
No en kyllä ihan kovin paljoa.
Tää oli ehkä neljäs työ jonka oon tehny mun ekoilla vähän ala-aste tasoa paremmilla välineillä. Vähän on totuttelemistä lol
Kyl niihin tottuu. Millaiset värit sulla on? Onko siinä myös muitakin värejä kuin ne päävärit? Vai sekoitatko värejä?
Jos sekoitat värejä, kannattaa ottaa joku testipaperi siihen viereen maalailuhommien ajaksi, niin tiedät, onko oikea sävy. Sit isompiin kohtiin kannattaa laittaa paljon märkää ja sit väri. Ja ei muuta kuin rohkeesti ja rennosti vaan maalailemaan! Tos oli siis vinkkejä, joiden avulla itse totuin vesiväreihin.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Kyl niihin tottuu. Millaiset värit sulla on? Onko siinä myös muitakin värejä kuin ne päävärit? Vai sekoitatko värejä?
Jos sekoitat värejä, kannattaa ottaa joku testipaperi siihen viereen maalailuhommien ajaksi, niin tiedät, onko oikea sävy. Sit isompiin kohtiin kannattaa laittaa paljon märkää ja sit väri. Ja ei muuta kuin rohkeesti ja rennosti vaan maalailemaan! Tos oli siis vinkkejä, joiden avulla itse totuin vesiväreihin.
Mulla on tosiaan 15 väriä tossa uudessa rasiassa.
Edellisissä (ne alakoulu peitevärit) oli päävärit+vihreä, musta ja valkoinen. Nyt ei oo mustaa eikä valkosta ollenkaan.

Kiitos vinkeistä! Mulla on tosiaan kokoajan suttupaperia et tiiän onko oikeemäärä vettä/väriä siveltimessä jne
 
Ylös Pohja