Keho Lapsettomuus tutkimus

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Eli oon siis 18 vuotias ja mietin että pystynkö tekee jotain sellasia tutkimuksia et onko mulla jotain estettä saada lapsia, ku mulla on ihan hirvee pelko siitä etten niitä jostain syystä koskaan tulis saamaan nii onks toi mahdollista vaikka en ole vielä yrittämässä edes mutta haluisin saada varmuuden asiaan kuitenkin

(En ollu ihan varma mihin ton laittaisin nii laitoin kehoon)
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,040
Reaktioarvo
8,494
Pystyt, soitat vain terveysasemalle ja kerrot tästä. Tietysti auttaisi, jos olet jo kärsinyt jostain vakavasta sairaudesta.
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Pystyt, soitat vain terveysasemalle ja kerrot tästä. Tietysti auttaisi, jos olet jo kärsinyt jostain vakavasta sairaudesta.
Jes kiitti vastauksesta, täytyy kyl tosiaan vielä miettiä tosissaan et meenkö tutkituttaa vai koitanko vaan yksinkertaisesti rauhottua näiden mun ajatusten kanssa :D
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
suosittelen menemää gynelle. lapsettomuustutkimukset tehdään yleensä jos on yritetty lasta yli vuoden. gynellä katsotaan muuten että kohdussa yms kaikki ok
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
suosittelen menemää gynelle. lapsettomuustutkimukset tehdään yleensä jos on yritetty lasta yli vuoden. gynellä katsotaan muuten että kohdussa yms kaikki ok
Joo tätä mäki siis meinasin et kai ne gyneltä jotakin näkee :D täytyy puhua seuraavalla kerralla ku ehkäisyneuvolaan oon menossa
 
Ylös Pohja