Pelit Latasin pokemon go uudelleen D:

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Oon nyt kävellyt aika paljon viime aikoina. Harmi et ei oo enää 2016.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Vuonna 2016 oli kyl nastaa pelaa Pokémonia. Tuli syy kävellä ympäri pikkukuntaa, joissa piti reilusti kävellä Pokéstopista toiseen. Ei siis oo kaupunkien tavoin Pokéstoppei siellä vierekkäin.
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
mun pelaaminen jäi siihen vuoteen 2016, mitäköhän mun pokemoneille kuuluu .___.

kerranki ku olis mahdollisuus pelata kun asuu paikassa jossa on jopa enemmän kuin kaks pokestoppia ~ 10 km säteellä ja omassa talossa on pokestop niin ei kiinnosta yhtään :D vois kyllä huvikseen ladata että sais ees palloja kerättyä jos innostuis taas joskus
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
mun pelaaminen jäi siihen vuoteen 2016, mitäköhän mun pokemoneille kuuluu .___.

kerranki ku olis mahdollisuus pelata kun asuu paikassa jossa on jopa enemmän kuin kaks pokestoppia ~ 10 km säteellä ja omassa talossa on pokestop niin ei kiinnosta yhtään :D vois kyllä huvikseen ladata että sais ees palloja kerättyä jos innostuis taas joskus
Vuonna 2016 oli kyl nastaa pelaa Pokémonia. Tuli syy kävellä ympäri pikkukuntaa, joissa piti reilusti kävellä Pokéstopista toiseen. Ei siis oo kaupunkien tavoin Pokéstoppei siellä vierekkäin.

Mullakin oli se 2016, mut asuin sen verran syrjässä et sait kävellä tunnin pokestopille. Nyt ku latasin uudestaan niin sitä tulee käytettyä enemmän. Ja nykyää voin ajaa keskustaan, jos siellä haluu käydä :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
pokemon go best! D: alotin itekkin 2016 ja sit välil poistin ja latasin uusiks. viimeks latasin vissiin 2019 ja en oo sen jälkee poistanu, vaikken sitä esim joka päivä käytäkään. onneks tulee kesä, niin on lämmintä ja mukavaa nii voi mennä metsästää pokemoneja D:

harmi kyl et pelaajakunta on pienentyny, mut lämpimil säillä näkee aika usein et joku pelaa
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Mullakin oli se 2016, mut asuin sen verran syrjässä et sait kävellä tunnin pokestopille. Nyt ku latasin uudestaan niin sitä tulee käytettyä enemmän. Ja nykyää voin ajaa keskustaan, jos siellä haluu käydä :D
Mun silloinen paikkakunta ei ollut niin syrjäinen kylä, että tunnin matka olis Pokéstopeille ollut. :D Pari Pokéstoppii oli siinä suht lähekkäin, ja joku 300-600 metriä oli matkaa seuraavalle Pokéstopille. Salejakin oli kolme. Mut eipä tullut aikoinaan omaa asuinsijaintia niin pahasti valiteltuu, koska kyllähän siellä pysty Pokémonii sentään pelaa. :D
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
pokemon go best! D: alotin itekkin 2016 ja sit välil poistin ja latasin uusiks. viimeks latasin vissiin 2019 ja en oo sen jälkee poistanu, vaikken sitä esim joka päivä käytäkään. onneks tulee kesä, niin on lämmintä ja mukavaa nii voi mennä metsästää pokemoneja D:

harmi kyl et pelaajakunta on pienentyny, mut lämpimil säillä näkee aika usein et joku pelaa
Huomaa kyl et on vähemmän pelaajia. Täälläkin on ne on melkein samat käyttävät joka kerta, jotka vallottaa tietyn alueen saleja. Harmi sinänsä, koska raidit on aika vaiketa omin tai kahen henkilön voimin.. D:
 

Emilia

Bonketi bonk
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
91
Latasin itekkin uudelleen. Opiskelupaikkakunnalla on kyllä ihan mukavasti kaikkea, mutta yleensä pelaan vaan sängystä käsin
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Vois melkein ladata uudelleen :D Tännekin on tietääkseni tullut paljon lisää pokestoppeja, mutta edelleen lähin on neljän tunnin kävelymatkan päässä. Varmaan menisi kuitenkin liian pitkään päästä ajan tasalle.
 
Ylös Pohja