Lempi kouluaine?

Lemppari kouluaine?

  • Matikka

    Ääniä: 3 9,1%
  • Äikkä

    Ääniä: 1 3,0%
  • Ruotsi

    Ääniä: 4 12,1%
  • Enkku

    Ääniä: 6 18,2%
  • Hissa

    Ääniä: 6 18,2%
  • Ussa/et

    Ääniä: 1 3,0%
  • Ymppi

    Ääniä: 1 3,0%
  • Musiikki

    Ääniä: 3 9,1%
  • Kuvis

    Ääniä: 8 24,2%
  • Kässä

    Ääniä: 0 0,0%

  • Ääniä yhteensä
    33

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Ps. Tiiän että tästä puuttuu paljon vaihtoehtoja... mutta ei voinu laittaa enempää D: ja nää on niitä mitä mulla on (+ liikka)
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Pakko kommentoida, kun sai valita vain yhden.

Mulla siis ala-asteelta asti ollut kuvis yls lemppariaineista. Äikkä on myös ollut tosi kivaa aina. Mitä tulee reaaleihin, niin en oo koskaan oikeen välittänyt, mutta yläasteella kun meidän liikkaope opetti myös hissaa, yhteiskuntaoppia ja uskontoa, niin niistäkin muodostui kai jonkin sortin lemppareita kun ootin aina ihan hirveästi että pääsisin tunnille. Se kyllä opetti puhuen sekaisin suomea, ruotsia ja englantia. Tosi omantyylinen opettaja siis, mutta ihan paras ja sen tunneilla jopa oppi jotain. #teamwork oli hänen motto :)
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Pakko kommentoida, kun sai valita vain yhden.

Mulla siis ala-asteelta asti ollut kuvis yls lemppariaineista. Äikkä on myös ollut tosi kivaa aina. Mitä tulee reaaleihin, niin en oo koskaan oikeen välittänyt, mutta yläasteella kun meidän liikkaope opetti myös hissaa, yhteiskuntaoppia ja uskontoa, niin niistäkin muodostui kai jonkin sortin lemppareita kun ootin aina ihan hirveästi että pääsisin tunnille. Se kyllä opetti puhuen sekaisin suomea, ruotsia ja englantia. Tosi omantyylinen opettaja siis, mutta ihan paras ja sen tunneilla jopa oppi jotain. #teamwork oli hänen motto :)
Laitoin että saa valita kaks mutta ehkä tein jotain väärin...? :D
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Yläasteel mä tykkäsin saksan jälkeen ehkä eniten historiasta ku opettajat oli kivoi ja mun mielestä historia on kiinnostavaa. Nyt ammattikoulus mun lempiaineita yhteisistä on tää uus kestävä kehitys ja liikunta. Matikkaki oli kivaa ku oli hauska opettaja
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Peruskoulussa lemppari aineita oli oikeastaan ne aineet missä olin hyvä esim, liikunta, musiikki, kuvataide. Kaikki muut meni miten meni. En mikään luokan hikke ollut, mutta ainakin peruskuolun silloin pääsin läpi niin se on hyvä(y):ROFLMAO:
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Ranska, mutta ei ollut listassa, joten valitsin enkun.

Myös ET ja ruotsi olivat suosikkejani. Myös kässä peruskoulussa.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Kuvis koska tunnit oli kivoja ja chillejä. Äikästä sinällään tykkään ja kirjottelen vapaa-ajalla kaikkea ja oikeestaan kaikki reaalit on kivoja ja kiinnostavia, mutta tunneilla olo oli näissä kaikissa aika puuduttavaa niin en hirveästi kouluaineina niistä tykännyt
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Filosofia ja biologia. Peruskoulussa varmaan kuvis, en ollut missään kovin hyvä silloin.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Kuvis, koska chillii ja voi tehä käytännös mitä vaa ja silti se opettaja vaa kehuu:--) Lisäks äikkä, koska mukava opettaja ja äikkä on mulle suht iisii. :}
Olipa teillä mukava kuvisope sitten! :0 Meidän kuvisopella taas oli tapana välistä antaa vähän liiankin tiukkaa kritiikkiä. Se saattoi hyvin olla (ainakin yksi) syy siihen, miks mun piirrustusinto oli yhdessä vaiheessa niin alhaalla...
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
40
Reaktioarvo
62
Mä ny laitoin ympän, koska fyke varmaan luokitellaan siihen kun ei niitä erikseen siellä ollu. Mut muuten tykkään kans matikasta ihan törkeesti, sekä nimen omaan ihmisen biologiasta (jota ei oo seiskalla ollu [nyyhky]) :D
 
Ylös Pohja