Poistettukäyttäjänimi100
Eläinrakas heppahöpsö c:
- Reaktioarvo
- 1,445
Ps. Tiiän että tästä puuttuu paljon vaihtoehtoja... mutta ei voinu laittaa enempää D: ja nää on niitä mitä mulla on (+ liikka)
Laitoin että saa valita kaks mutta ehkä tein jotain väärin...? :DPakko kommentoida, kun sai valita vain yhden.
Mulla siis ala-asteelta asti ollut kuvis yls lemppariaineista. Äikkä on myös ollut tosi kivaa aina. Mitä tulee reaaleihin, niin en oo koskaan oikeen välittänyt, mutta yläasteella kun meidän liikkaope opetti myös hissaa, yhteiskuntaoppia ja uskontoa, niin niistäkin muodostui kai jonkin sortin lemppareita kun ootin aina ihan hirveästi että pääsisin tunnille. Se kyllä opetti puhuen sekaisin suomea, ruotsia ja englantia. Tosi omantyylinen opettaja siis, mutta ihan paras ja sen tunneilla jopa oppi jotain. #teamwork oli hänen motto :)
En pystyny valita kuin yhden D:Laitoin että saa valita kaks mutta ehkä tein jotain väärin...? :D
Olipa teillä mukava kuvisope sitten! :0 Meidän kuvisopella taas oli tapana välistä antaa vähän liiankin tiukkaa kritiikkiä. Se saattoi hyvin olla (ainakin yksi) syy siihen, miks mun piirrustusinto oli yhdessä vaiheessa niin alhaalla...Kuvis, koska chillii ja voi tehä käytännös mitä vaa ja silti se opettaja vaa kehuu:--) Lisäks äikkä, koska mukava opettaja ja äikkä on mulle suht iisii. :}