Lempijuomasi?

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Tälleen tylsä ihminen että ihan perus olut ja rommi jäillä.
 

moro

Uusi
Liittynyt
19.2.2021
Viestejä
13
Reaktioarvo
15
Oma vastaus on

Oluista; erityisesti pale alet ja vehnäoluet, mut kaikki kyllä kelpaa.
Siidereistä sellaiset kalliit oikeanmakuiset, joten niitä en juo usein.
Viineistä en tiedä mitään, mutta oon jostain iskostanut päähäni että riesling on usein hyvää, ja punaviineistä muut paitsi makeat.
Gin&Tonic on myös hyvää.
Ja moni muukin.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Ginger ale, eli viskiä ja ginger alea limettisiivun kanssa. Tai viskiä sellaisenaan, mieluiten jameson. Pidän myös kreetalaisesta rakista.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Yleensä ostan niitä Kopparbergin siidereitä, hard pear tai karhunvatukka-lime.

Kesällä menee Sol tai Corona -oluet limettiviipalella.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mansikka fresita, rommikola, olvi olut ja kylmä lonkero.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
En mä tiedä, siideriä ja lonkeroa mä lähinnä juon. Olut ei meinaa mennä alas, viini joskus ihan hyvää, riippuu vähän, njoo. Sanoisin että siideri ehkä parasta.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Salmari.

Siis aaaa oon ostanut sekä alkoholillisena että alkoholittomana, aina yhtä hyvää!! Suht. siedettäviä ovat myös oluet (etenkin pale ale, mut lagereita juon eniten koska halpa hinta), kaikenlaiset punaviinit (makeatkin menee, mut mitä kuivempi sen parempi) ja osa viskeistä (osa taas on ihan hirveitä :D en oo tarpeeks sivistynyt tietääkseni mitä eroa noilla on ollut). Ginidrinkit käyvät nekin.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mustikkakuohari <3 (en yhtää muista mikä merkki se oli). Perus lonkero on kans iha fine
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Tuli mieleen et appelsiinilonkero on ihan sika hyvää ja sitä voi juoda niinku vettä
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
hartwall Orange ja lime lonkero, minttu twist polka likööri (minttu ja laku minttu parhaita), leijonan minttu suklaa, ouzo, salmari, Cola bacardi, perus viina + appelsiini mehu sekoitus.

parhaita kuitenkin Orange ja lime lonkero, Cola bacardi sekä minttu twist polka ja lakritsi.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Valkovenäläinen, vesimelonilonkero, mikä vaan kuohari ja ihan perus päärynäsiideri (siis silloin kun vielä join)
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Upciderit ja perus A le Coq-lonkerot. Silloin tällöin myös Leijona-viina + kokis sekoituksella.
 

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja