Aihe vapaa Lmao ihan hirveä olo

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Nyt kun (näköjään) taas kerran aloin tuntemaan näitä tunteita hobia kohtaan niin tunnen itteni entistäkin paskemmaks sekä lapsellisemmaks. Oon niin huono :)) että kiitti vaan taas tästäkin voi vittu oikeasti mulla lähtee järki.

Ps. Voiko seksuaaliterapeutille puhua juurikin tällasesta? Koska en tiedä mitä vittua tuun sille selittämään. Että vitun vittu ku oli pakko taas uudelleeeeeennnnnnnn ihastua hobiin. Oikeasti huudan en todellakaan jaksa olla tämmönen vitun idiootti. Se ei oo ees oikeeta ihastumista kuulemma mut oikeestaan se näköjään on =) juu ei tarvi sanoa tiedän et oon henkisesti 12 ei tarvi sitä enää hieroo mun naamaan, ku oon kuullu sitä samaa paskaa vuodesta toiseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Toki voit puhua seksuaaliterapeutille juurikin tuollaisista asioista. Luulisi, että mistä tahansa seksuaalisuuteen liippaavasta voisi puhua.
Niin ajattelisin kans.... Se vaan tuntuu jotenkin niin tyhmältä mennä sinne itkemään että yhyy oon idiootti ku ihastun julkkiksiin ja siks oon iha vitu nolo 12v lapsi. Ja että vihaan itteeni ja itsetunto on paska just esim tuon koko homman takia. En tiedä miten se muka voi auttaa mua siinä, must tuntuu ettei mun itsetuntoa voi saada nostettua ees ni tuntuu turhalta mennä puhumaa tämmösest.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Tiedän etten saisi haukkua itteeni jatkuvasti mut ku muhun on oikeasti tarttunu niin vahvasti kaikki paskat kommentit ja ajatus et en sais olla tällanen. Odotan vaa sitä et joskus must tulee normaali (mikä vittu edes on normaali,,,) mut sitä päivää tuskin edes tulee.................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Huutista kaikki kpop tyypit on vielä pahempia ku muut julkkikset. Ei helvetti. Tunnen olevani henkisesti 12 iha vaa siks et sattuu olee tunteit hobii kohtaa. Toki en tiedä hobist niin paljon et ne tunteet ei nyt niiiiiiin pahoja vielä ole. Koska en oo kattonu siit yhtä paljon matskuu ku joistai. Joka tapauksessa kaikki yhtä ja samaa paskaa. Vihaan julkkiksiin ihastumista. Ja oikeastaan mitä vähemmän tiedät siitä ihmisestä ni sitä pahempi olo koska sillon se tuntuu vielä enemmän säälittävältä ja lapselliselt. Oikeesti haluun vaan vittu olla sellane ettei koko ajan tarvis itkeä näitä samoja vitun asioita. Ei voi muuta sanoa ku kiitos ihan vitusti kaikille niille jotka on saanu mut vihaa itteeni näin paljon. Koska muiden ihmisten idiotismistahan sen on pakko johtua, tuskin mä vihaisin itteeni jos en ois saanu paskaa niskaani näistä.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Niin ajattelisin kans.... Se vaan tuntuu jotenkin niin tyhmältä mennä sinne itkemään että yhyy oon idiootti ku ihastun julkkiksiin ja siks oon iha vitu nolo 12v lapsi. Ja että vihaan itteeni ja itsetunto on paska just esim tuon koko homman takia. En tiedä miten se muka voi auttaa mua siinä, must tuntuu ettei mun itsetuntoa voi saada nostettua ees ni tuntuu turhalta mennä puhumaa tämmösest.
Luulen, että nuo terapeutit ovat kuulleet aika monenmoisia juttuja, etkä varmasti ole ensimmäinen tai ainoa asiakas julkkisihastusten kanssa. Et ole lapsi etkä nolo. Eihän nämä latteudet varmaan paljoakaan lohduta, mutta yritä kuitenkin rohkeasti olla avoin ongelmistasi, avun hakemisen kannalta se kannattaa. Tsemppiä!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,665
Reaktioarvo
2,896
Luulen, että nuo terapeutit ovat kuulleet aika monenmoisia juttuja, etkä varmasti ole ensimmäinen tai ainoa asiakas julkkisihastusten kanssa. Et ole lapsi etkä nolo. Eihän nämä latteudet varmaan paljoakaan lohduta, mutta yritä kuitenkin rohkeasti olla avoin ongelmistasi, avun hakemisen kannalta se kannattaa. Tsemppiä!
Kiitos 😭 kai se on pakko yrittää uskaltaa sanoa kaikki tää mistä tännekin vikisen ja vänisen :D
 
Ylös Pohja