Putin voi ei!?Korona on kuollut.
Itse soittelen jatkuvasti Savon Sanomiin..Aina kun mulla iskee arjessa tilanne, jossa pitää tehdä suuri valinta ketsupin ja sinapin väliltä, niin mä kysyn Iltalehden toimittajalta, että mitä mun pitäis tehdä.
Tutisee tuolla bunkkerissa.Putin voi ei!?
Ostanut koko Ukrainan supermarketit tyhjäksi wc-papereista. Onhan sitä oltava varasuunnitelma b.Onkohan hamstrannut tarpeeksi wc-paperia?!
Miten nerokasta! Ostaa kaikki kaupat tyhjäksi ja sitten hyökätä maahan, aiheuttaen sen ettei ole kakkapaperia ja voi sitten myydä hyvällä hinnalla omat! Miten kalju idea!Ostanut koko Ukrainan supermarketit tyhjäksi wc-papereista. Onhan sitä oltava varasuunnitelma b.
Saavat pyyhkiä Pravdaan jotka jää ilman kakkapapereita. Jos se onkin osa sotasuunnitelmaa.Miten nerokasta! Ostaa kaikki kaupat tyhjäksi ja sitten hyökätä maahan, aiheuttaen sen ettei ole kakkapaperia ja voi sitten myydä hyvällä hinnalla omat! Miten kalju idea!
Sitähän se taitaapi olla. :/Totuus onkin aina sodan ensimmäinen uhri!
Tuli vaan mieleen radio Jerevan.Pravda on "totuus" venäjäksi.
En tiedä, mutta jokin samantapainen oli se, että Trabantin arvo kaksinkertaistuu, jos tankki on täynnä bensaa.Huutista.
Tässäpä tuore Radio Jerevan-vitsi:
miksi kutsutaan venäläistä autoa, jossa on tankki täynnä bensaa?
Yksi parhaista vitseistä oli se, kun eräs tuomari tuli oikeussalista hervottomasti nauraen ja kun toinen kysyi, mikäs niin naurattaa, niin tuomari kertoi kuulleensa juuri elämänsa parhaimman vitsin, mutta ei voi sanoa sitä kenellekään, koska langetti sen takia juuri kymmenen vuoden tuomion.Hyökkäysajoneuvoksi Ukrainaan.
Radio Jerevan ja muut neuvostovitsit ovat kyllä kultaa.
Itä-Saksan suosituin vitsi:Yksi parhaista vitseistä oli se, kun eräs tuomari tuli oikeussalista hervottomasti nauraen ja kun toinen kysyi, mikäs niin naurattaa, niin tuomari kertoi kuulleensa juuri elämänsa parhaimman vitsin, mutta ei voi sanoa sitä kenellekään, koska langetti sen takia juuri kymmenen vuoden tuomion.
Sehän on hyvä, ettei joudu pärjäämään ongelmista yksin. 👍🏽Itse soittelen jatkuvasti Savon Sanomiin..
En. Kyllä mäkin pyydän ihmisiltä apua, kun oon ongelmissa. 😇Kiusaatko..
En todellakaan. Enhän minä mikään Putin ole. ☹Kuitenkin kiusaat.. snif snif..