Muu Luetteko kirjoja? (kysely)

Kuinka usein luette?


  • Ääniä yhteensä
    29

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mä luen aika vaihtelevasti. Tällä hetkellä, kun on joululoma niin oon parin päivän ajan lukenut useammankin tunnin päivässä, mutta arkena en välttämättä ehdi, jaksa, tai muista ja saattaa olla kuukausiakin, kun en edes avaa kirjaa. Yleensä luen vaan muutaman kirjan vuodessa, mutta tänä vuonna oon kuitenkin vähän tsempannut lukemisen kanssa. Oon myös suorittamassa Helmet-lukuhaastetta. Mun ei ollut tarkotuskaan saada sitä tänä vuonna tehtyä kokonaan, mutta tällä tahdilla taidan tehdä sitä vielä kymmenenkin vuoden päästä. :'D Oon oikeesti tosi hidas lukemaan. Mut mä kyl jotenkin onnistun aina luomaan itsestäji mielikuvaa, että lukisin paljon enemmän ja nopeammin, kuin mitä todellisuudessa luen.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Keväällä/kesällä luin melko aktiivisesti, kun löysin koukuttavan trilogian, mutta nyt en taas ole juurikaan lukenut. Viimeisin kirja, jota yritin lukea oli "Noitanainen", jonka oli niin puuduttavan tylsä, etten vain jaksanut jatkaa 20. sivun jälkeen.

Yläasteella luin koko ajan Soturikissoja, mutta nyt lähiaikoina en ole niitä jaksanut lukea.
Myös mangoja olen jossain vaiheessa lueskellut, olisikohan 1-8 osat Tensei shitara slime datta kenistä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Muutaman kerran vuodessa alotan lukemaan mutta en jaksa ikinä viedä loppuun. Mua ei koskaan kannata päästää kirjastoon.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Pari kertaa kuussa kun opiskelujen vuoksi ei jää enempää aikaa
Joo, en ymmärrä miten joillain ihmisillä voi olla aikaa lukea jotain kymmeniä kirjoja vuodessa. D: Oon muutenki hidas lukemaan niin eihän sitä opiskelijana ja muitten menojen kanssa ehdi lukea juuri ollenkaan.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Keväällä/kesällä luin melko aktiivisesti, kun löysin koukuttavan trilogian, mutta nyt en taas ole juurikaan lukenut. Viimeisin kirja, jota yritin lukea oli "Noitanainen", jonka oli niin puuduttavan tylsä, etten vain jaksanut jatkaa 20. sivun jälkeen.

Yläasteella luin koko ajan Soturikissoja, mutta nyt lähiaikoina en ole niitä jaksanut lukea.
Myös mangoja olen jossain vaiheessa lueskellut, olisikohan 1-8 osat Tensei shitara slime datta kenistä.
Joo semmosii kirjoi ei varmaan kannata jatkaa, jotka alkaa tylsistyttää jo noin aikasin. Mä luin joskus vähän jotain Soturikissat-kirjaa, mutta se vähän jäi. Se oli ihan okei, mutta ei hirveen koukuttava, enkä muista siitä juuri mitään. :D Siitä on tosiaan nyt muutama vuos ja olin silloin vielä ala-asteella.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Muutaman kerran vuodessa alotan lukemaan mutta en jaksa ikinä viedä loppuun. Mua ei koskaan kannata päästää kirjastoon.
Mulla on siis usein just tää sama. Usein alotan lukemaan, mut sit se loppuu. Viimesen vuoden aikana oon kuitenki onneks ottanut itteeni niskasta kiinni ja myös lukenut ne kirjat loppuun. Varmaan myös kirja saattaa olla väärä, jos siihen ei jää koukkuun sillä tavalla, että sitä haluaisi ja jaksaisi lukea ihan loppuun asti. :/ Ja ite just hamstraan kirjastosta ihan sikana kirjoi vaikka edellisetkään ei ois vielä luettu. xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Päivittäin luen :'D Joskus jää toki välistä mut aika harvoin 1-3 päivää enempää on väliä
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Luen hirveän kausittain. Välillä en useampaan kuukauteen mue mitään ja joskus luen kirja/päivä tahtia
Joo, siis mulla sama. Paitsi että oon niin hidas lukija etten mitenkään sais kirjaa luettua päivässä vaikka koko päivän lukisinkin. Se kyl riippuu kans siitä, kuinka kiire on, koska jos on paljon menoa niin eihän siinä edes oikein ehdi lukea. :/
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
En oikeastaan koskaan. Haluaisin lukea enemmän, mutta tuntuu ettei millekään muullekaan jää aikaa niin en tiedä mistä sitä lukemisaikaa repisin.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Joo jotain joskus sillon tällöin vaihtelevasti juu. Kuvassa osa kirjoistani, suunnitelmissa ostaa kirjahylly.

DSC_0453.JPG
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Joo, en ymmärrä miten joillain ihmisillä voi olla aikaa lukea jotain kymmeniä kirjoja vuodessa. D: Oon muutenki hidas lukemaan niin eihän sitä opiskelijana ja muitten menojen kanssa ehdi lukea juuri ollenkaan.
Jos innostuu jostaki hyvästä kirjasta niin voi lukea tyyliin 350 sivua yhessä päivässä :D

(oho oliki vissiin vähän vanha keskustelu sori..)
 
Ylös Pohja