Taide Maalausketju & arvostelkaa maalaukseni

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olen onnellinen kun sain pitkästä aikaa maalattua akryylimaaleilla. Itse olen tähän hyvin tyytyväinen, vaikkei oman pään tuotosta olekaan vaan koitin jäljitellä mallista, vaikkei tosta kyllä täsmälleen samannäköinen tullutkaan. Ajattelin maalata tänä kesänä enemmän ku kuvataide- ja arkkitehtuurilinjalle olen lähdössä opiskelemaan kansanopistoon. Ja hei laittakaa tekin omia maalauksianne, ois kivaa nähdä teidänkin maalauksianne, ihan millä tekniikalla vaan maalatut ja kaikenlaiset maalaukset ovat tervetulleita. Ja sano, jos haluat palautetta. Mulle saa antaa tästä työstä palautetta. Tässä siis teokseni jonka parissa olen puurtanut koko päivän (kuvan laatu hieman kehno).
B4239A24-F6E4-42E0-9696-A9C6C6AD002A.jpeg
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
mielettömän kaunis maalaus, siulla näyttää olevan taiteellista silmää!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Todella kaunis maalaus! Sinulla on selvästi taitoa maisemien maalaamisen kanssa, itselleni maisemat tuottavat aina kamalia ongelmia.

Itse maalaan harvemmin, mutta tässä muutama akryylimaaleilla tehty kissa viime vuodelta. Sori noista epäilyttävistä Paint-suhruista molempien alakulmissa, peitin vaan nimikirjoitukseni.
1623165927765.png 1623166029979.png
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Todella kaunis maalaus! Sinulla on selvästi taitoa maisemien maalaamisen kanssa, itselleni maisemat tuottavat aina kamalia ongelmia.

Itse maalaan harvemmin, mutta tässä muutama akryylimaaleilla tehty kissa viime vuodelta. Sori noista epäilyttävistä Paint-suhruista molempien alakulmissa, peitin vaan nimikirjoitukseni.
katso liitettä 2076katso liitettä 2077
Kiitos!
Miten hienoja maalauksia sulla, itselleni taas eläimien maalaaminen on haastavaa.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Todella kaunis maalaus! Sinulla on selvästi taitoa maisemien maalaamisen kanssa, itselleni maisemat tuottavat aina kamalia ongelmia.

Itse maalaan harvemmin, mutta tässä muutama akryylimaaleilla tehty kissa viime vuodelta. Sori noista epäilyttävistä Paint-suhruista molempien alakulmissa, peitin vaan nimikirjoitukseni.
katso liitettä 2076katso liitettä 2077
wow kitu :3
 
Ylös Pohja