Mää mietin et kuka hullu kattoo kauhuelokuvia vapaasta tahdostaan

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Katottiin koulussa Kauna 2

Niinku pelottavin elokuva ikinä

En uskaltanu ees kattua kunnolla ja sillon ku katoin nii TOTTAKAI ne pahimmat jutut tapahtu sillon

Ja niinku se vaan paheni loppua kohti D::::

Niinku yhdessä vaiheessa rutto tärisin semmosen vartin siinä ku säikähin nii pahasti
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Mä olen ollut jo vuosien ajan kauhuleffojen suurkuluttaja ja en oikein koskaan mitään pelottavaa elokuvaa ole nähnyt. Toki oon varmaan katsonut niitä elokuvia joskus vähän liiankin nuorena ja siitä on tullut hetkellisesti jotain pelkotiloja, mutta ei mitään painajaisia. Tosin jotkut italialaiset kidutuskauhut on välillä aika ikävääkin katsottavaa, mutta en tiedä kun tykkään varsinkin niistä vanhoista b-luokan slasher elokuvista.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Mä olen ollut jo vuosien ajan kauhuleffojen suurkuluttaja ja en oikein koskaan mitään pelottavaa elokuvaa ole nähnyt. Toki oon varmaan katsonut niitä elokuvia joskus vähän liiankin nuorena ja siitä on tullut hetkellisesti jotain pelkotiloja, mutta ei mitään painajaisia. Tosin jotkut italialaiset kidutuskauhut on välillä aika ikävääkin katsottavaa, mutta en tiedä kun tykkään varsinkin niistä vanhoista b-luokan slasher elokuvista.
No hyi kamala D::

Siis en määkään mittää painajaisia nää mutta niinku ne on vaan karseita ja saan elokuvan aikana suunnilleen ahistuskohtauksia :')
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
No hyi kamala D::

Siis en määkään mittää painajaisia nää mutta niinku ne on vaan karseita ja saan elokuvan aikana suunnilleen ahistuskohtauksia :')
Ymmärrän sen, että kaikki ei niitä voi katsoa, mutta itseäni jotenkin helpottaa se ettei niissä nyt ketään vahingoiteta oikeasti ja kaikki on lavastettua. :) Onneksi niitä ei ole pakko katsoa jos ei pysty.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Ymmärrän sen, että kaikki ei niitä voi katsoa, mutta itseäni jotenkin helpottaa se ettei niissä nyt ketään vahingoiteta oikeasti ja kaikki on lavastettua. :) Onneksi niitä ei ole pakko katsoa jos ei pysty.
Paitsi jos myrskiksen tapauksessa katsotaan koulussaD:
Mä luulin että se on kiellettyä katsoa noita koulussa? Onneks me ei jouduttu koska en ois todellakaan kehdannu sanoa että hei nyt ei en pysty
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Paitsi jos myrskiksen tapauksessa katsotaan koulussaD:
Mä luulin että se on kiellettyä katsoa noita koulussa? Onneks me ei jouduttu koska en ois todellakaan kehdannu sanoa että hei nyt ei en pysty
Muistaakseni me katsottiin muutama kauhuleffa yläasteella kun olin ottanut valinnaiseksi elokuviin ja kirjallisuuteen painottuvan kurssin. Siis kun siinä leffassa oli ikäraja k-15 eli ei mitään saw tai hostel tyylisiä elokuvia varmaankaan voi näyttää. Uskon kyllä, voi sitten tehdä sen ajan jotain muuta jos niitä ei kestä katsoa.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Katottiin koulussa Kauna 2

Niinku pelottavin elokuva ikinä

En uskaltanu ees kattua kunnolla ja sillon ku katoin nii TOTTAKAI ne pahimmat jutut tapahtu sillon

Ja niinku se vaan paheni loppua kohti D::::

Niinku yhdessä vaiheessa rutto tärisin semmosen vartin siinä ku säikähin nii pahasti
En ole ikinä kattonut kauhuelokuvaa alusta loppuun
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Katottiin koulussa Kauna 2

Niinku pelottavin elokuva ikinä

En uskaltanu ees kattua kunnolla ja sillon ku katoin nii TOTTAKAI ne pahimmat jutut tapahtu sillon

Ja niinku se vaan paheni loppua kohti D::::

Niinku yhdessä vaiheessa rutto tärisin semmosen vartin siinä ku säikähin nii pahasti
Mistä sen voi kattoo
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Muistaakseni me katsottiin muutama kauhuleffa yläasteella kun olin ottanut valinnaiseksi elokuviin ja kirjallisuuteen painottuvan kurssin. Siis kun siinä leffassa oli ikäraja k-15 eli ei mitään saw tai hostel tyylisiä elokuvia varmaankaan voi näyttää. Uskon kyllä, voi sitten tehdä sen ajan jotain muuta jos niitä ei kestä katsoa.
Jaa hmm meillä ei ikinä katsottuD:
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Minä ainakin katon niitä miltei aina, kaunat oli ihan jees elokuvia, omasta hyllystä löytyy. En muista oonko varsinaisesti yhtäkään ikinä pelännyt, paitsi Nosferatu (1922) tais olla sellanen mikä vähän ahdisti.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Paitsi jos myrskiksen tapauksessa katsotaan koulussaD:
Mä luulin että se on kiellettyä katsoa noita koulussa? Onneks me ei jouduttu koska en ois todellakaan kehdannu sanoa että hei nyt ei en pysty
No siis ei meilläkään pakoteta kattoo et voi lähtee pois jos haluaa mut ei elokuvien kattominen myöskään kiellettyä ole
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Muistaakseni me katsottiin muutama kauhuleffa yläasteella kun olin ottanut valinnaiseksi elokuviin ja kirjallisuuteen painottuvan kurssin. Siis kun siinä leffassa oli ikäraja k-15 eli ei mitään saw tai hostel tyylisiä elokuvia varmaankaan voi näyttää. Uskon kyllä, voi sitten tehdä sen ajan jotain muuta jos niitä ei kestä katsoa.
Ehhh me ollaan pitkin yläastetta katottu k16-elokuvia... :'D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Muistan, kun katsottiin koulussa joku (en muista mikä) kauhuleffa yläasteella. Osa ihmisistä poistui luokasta leffan aikana, koska eivät kestäneet katsoa sitä ja niissä jumpscare-kohtauksissa suurin osa kiljui, kun taas minä ja psykopaatti-kaveriporukkani vain nauroi... Siitä lähtien olen tiennyt, että settini ovat oikeasti aika sairaat...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Katottiin kans mutta kaikki ei olleet kauhua. Muistan kun katottiin joskus kasiluokalla Pahuus Ondskan ja se oli tosi hyvä mutta ahdistava. D:
Joo, me katottiin viime vuonna Immortals, semmone Kreikan mytologiaan perustuva väkivaltaelokuva :') Oli ehkä vähän oksettava
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Muistan, kun katsottiin koulussa joku (en muista mikä) kauhuleffa yläasteella. Osa ihmisistä poistui luokasta leffan aikana, koska eivät kestäneet katsoa sitä ja niissä jumpscare-kohtauksissa suurin osa kiljui, kun taas minä ja psykopaatti-kaveriporukkani vain nauroi... Siitä lähtien olen tiennyt, että settini ovat oikeasti aika sairaat...
Apua xD
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Itse rakastan kauhuelokuvien katsomista ja kaikkea pelottavaa mitä vain Youtuben syövereistä löytyy. Luen myös paljon kauhutarinoita ja rakastan tutkia kaikenlaista yliluonnollista.

Paskinta varmaan sit onkin että mun mielikuvitus on todella villi iltaisin tai no vaikka päivisinkin ehkä vähän liikaa vaikka eihän niitä kauhuelokuvien pahiksia, murhaajia yms ole olemassa. Ainakaan Suomessa ;)
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Minäkään en ymmärrä, saan halvauksen kun kuulen sen korkean viiltävän äänen tai jotain pomppaa siihen ruudulle siis ei järki…
 
Ylös Pohja