Mää mietin et kuka hullu kattoo kauhuelokuvia vapaasta tahdostaan

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
ite rakastan kauhuelokuvia :D jostain syystä ne ei oo miulle pelottavia. kaveriporukalla ollaan katottu molemmat sinister -elokuvat ja ai saakeli kun kaikki muut kilju, eivätkä kaikissa kohtauksissa uskaltaneet ees kattoo, kun ite istuin ihan rentona nojatuolissa :') en tiiä johtuuko siitä, että oon jo pennusta asti altistanu itteni kaikelle tommoselle, mutta...kaipaan kyllä sitä aikaa, kun kauhuelokuvat, tms. oli miulle oikeesti pelottavia :D toisaalta kauhupelit on miulle vielä pelottavia (onneks), mutta...ne on nyt aivan eri luokkaa (mm. elokuva ei ikinä muutu, mutta pelissä jos hirviö kuljeskelee vapaana, niin se ei oo ikinä sama).
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
ite rakastan kauhuelokuvia :D jostain syystä ne ei oo miulle pelottavia. kaveriporukalla ollaan katottu molemmat sinister -elokuvat ja ai saakeli kun kaikki muut kilju, eivätkä kaikissa kohtauksissa uskaltaneet ees kattoo, kun ite istuin ihan rentona nojatuolissa :') en tiiä johtuuko siitä, että oon jo pennusta asti altistanu itteni kaikelle tommoselle, mutta...kaipaan kyllä sitä aikaa, kun kauhuelokuvat, tms. oli miulle oikeesti pelottavia :D toisaalta kauhupelit on miulle vielä pelottavia (onneks), mutta...ne on nyt aivan eri luokkaa (mm. elokuva ei ikinä muutu, mutta pelissä jos hirviö kuljeskelee vapaana, niin se ei oo ikinä sama).
mä muistan kanssa kun katsoin sinisterin. demissä oli monta keskustelua miten se on hirvein kauhuleffa koskaan. mä odotin ja odotin että milloin tässä tulee se pelottava kohta ja sitten alkoikin jo lopputekstit :D ihan lälly.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mä muistan ku olin viime syksynä mun kaveril yötä ja me katottiin netflixistä just joku kauhuleffa muistan vaan et siin oli sokee mies joka oli muistaakseni pitäny sen omaa tytärtään kellaris ja sit tällä miehellä oli jäädytettyi spermoi siel kellaris ja se sit laittomsitä semmtyttärensä sinne ja hyi että se oli kauhee leffa mut en mä siirä mitään painajaisia nähny mut monesti säikähim jotain kohtaa mitä rn osannu oottaa. Ois kiva jos joku tietäis ton leffam koska vois sen kattoo joskis uudestaan mut veikkaan et tosta mun muistikuvasta ei tunnista sitä elokuvaa
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
mä muistan kanssa kun katsoin sinisterin. demissä oli monta keskustelua miten se on hirvein kauhuleffa koskaan. mä odotin ja odotin että milloin tässä tulee se pelottava kohta ja sitten alkoikin jo lopputekstit :D ihan lälly.
haha, toi on kyl niin totta :D!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,590
Reaktioarvo
2,893
Olin kirjoittanut tänne aikasemmin pitkän viestin mutta en vissiin lähettänyt sit sitä?

Ehkä se venähti niin pitkäks että en kehdannu laittaa. Mutta semi lyhyesti sanottuna: on huvittavaa kuinka joku voi kattoo kauhuleffoja iha normaalisti. Sitten taas on minä, jolle veri, kauhuleffat ja true crime saattaa aiheuttaa pyörtymisen. Painajaisia ne yleensä vähintäänkin aiheuttaa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Olin kirjoittanut tänne aikasemmin pitkän viestin mutta en vissiin lähettänyt sit sitä?

Ehkä se venähti niin pitkäks että en kehdannu laittaa. Mutta semi lyhyesti sanottuna: on huvittavaa kuinka joku voi kattoo kauhuleffoja iha normaalisti. Sitten taas on minä, jolle veri, kauhuleffat ja true crime saattaa aiheuttaa pyörtymisen. Painajaisia ne yleensä vähintäänkin aiheuttaa
Joo mun kaveri kattelee ihan harrastuksenaan kauhuelokuvia ja oon sitä mieltä et se on hullu D: Toki no jos tarpeeksi niitä kattoo nii eihän niitä ennää sit välttis säiky.
Siis itehän pystyn kattomaan ties kuinka raakoja elokuvia missä katkotaan päitä ja sun muuta, mut sit kauhuelokuvat on se heikko paikka missä oon sydänkohtauksen partaalla D': Painajaisia en onneks oo vielä nähäny
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,590
Reaktioarvo
2,893
Joo mun kaveri kattelee ihan harrastuksenaan kauhuelokuvia ja oon sitä mieltä et se on hullu D: Toki no jos tarpeeksi niitä kattoo nii eihän niitä ennää sit välttis säiky.
Siis itehän pystyn kattomaan ties kuinka raakoja elokuvia missä katkotaan päitä ja sun muuta, mut sit kauhuelokuvat on se heikko paikka missä oon sydänkohtauksen partaalla D': Painajaisia en onneks oo vielä nähäny
Hyvä ku ite näkee painajaisia välillä about joka yö :D joskus tuntuu että ilman syytäkin jopa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Hyvä ku ite näkee painajaisia välillä about joka yö :D joskus tuntuu että ilman syytäkin jopa
Mun monet kaverit ja tutut sanoo aina et mun unet on ihan hirveitä jos kerron niistä :') Oikeestaan ne ossaa olla tosi traumaattisia joskus mut ku ite oon tottunu niihi nii en ossaa aatella painajaisina D: Ei ehkä kovin tervettä mutta
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Se on se adrenaliini :D Ihte taas en oikein tajua miksi ihmiset katsoo kauhuelokuvia jos ne ei pelota. Ylellä on ihan mielenkiintoinen juttu aiheesta: https://yle.fi/uutiset/3-11616732
Jonkun tutkimuksen mukaan puolitoistatuntisen kauhuelokuvan katsominen polttaa kaloreita saman verran kuin puolen tunnin kävely.

Mun makuun parhaita on sellaiset yliluonnollisuutta käsittelevät kauhuelokuvat joissa on vaikka joku menneisyyden mysteeri ratkaistavana. Sellainen, missä pahis on joku ihminen ja jossa on paljon verellä ja väkivallalla mässäilyä ei oikein tehoa.
 
Ylös Pohja