Peruskoulu MÄÄ SAIN 9+ RUOTSIN VALTAKUNNALLISESTA!!!!!!!!

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Oon niin haipeissa

Se oli aivan jäätävän vaikee se koe ja luulin et saisin huonomman

Plus vielä ihan pikkuset paineet ku mun ruotsinope joka on 6lk:lla olevan siskon luokanopettaja oli sanonu mun siskolle et se oottaa innoissaan et pääsee tarkistaa meijän luokan kokeita, varsinki MUN D::: Siis ku mulla yleensä on ollu parhaat tulokset ruotsissa

En onneksi tainnut olla mikään kamala pettymys sille xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Oii onnea!!
Millaisia tän vuoden kysymykset oli? :3
No siis se oli se koe itessään semmone ns. tarina tytöstä joka muutti ja vaihto koulua
Kuuntelutehtävissä eka oli semmone et se oli tutustumassa kouluun ja toka oli joku random puhelu jonku sen kaverin kanssa :D Ja luetunymmärtämisessä piti lukea se tarina miks se muutti ja mitä se teki sen muuton aikana ja mihin kouluun se meni yms.
Esseetehtävässä taas kirjotettiin sen järjestämistä läksiäisjuhlista :D
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
No siis se oli se koe itessään semmone ns. tarina tytöstä joka muutti ja vaihto koulua
Kuuntelutehtävissä eka oli semmone et se oli tutustumassa kouluun ja toka oli joku random puhelu jonku sen kaverin kanssa :D Ja luetunymmärtämisessä piti lukea se tarina miks se muutti ja mitä se teki sen muuton aikana ja mihin kouluun se meni yms.
Esseetehtävässä taas kirjotettiin sen järjestämistä läksiäisjuhlista :D
Uii!!
Viime vuonna kans oli vähä semmoinen "tarina". Silloin meillä oli jostain skeittausjutuista se! :D

Mut oikeesti toi oli kyl ihan tosi mukavan kuuloinen tarina! Ja tosi kivaa kuulla et sulla meni hyvin :3
 
Ylös Pohja