Meillä oli tulipalo tossa sunnuntain ja maanantain välisenä yönä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
En ollu ite sillon kotona tosin

Meillä ilmeisesti sytty palamaan toisen koiran kopissa ollu lämmityslaite ja sit se tuli levisi liiterin ja äitin mukaan oli lähellä ettei taloonki levinny

No, onneks on iskä palomiehenä nii se kyllä ties mitä tehä, se sai koiratki pois sieltä :D
Ja sit palokunta tuli sammuttaa sen

Äiti lähetti mulle sillon maanantaina kuvan siitä roihusta (mun huone on nimenomaan täällä talonpäässä missä koirien häkit ja se liiteri oli) jonka se oli ottanu mun huoneen ikkunasta


Toissayön nukuin kauheen ahistukseen vallassa ja itkin ja kaikkee vaikken ollu ollu ees paikalla ku olin mun tädin ja sen miehen mukana

Tämä yö meni ihan rauhallisesti mut silti edelleen en uskalla kattoo noista ikkunoista pihalle
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Tulipalot on pelottavia ja ne kyllä tuntuu (ainakin mulla) vielä sen jälkeenkin.
Olen nimittäin pienestä pelännyt tulipaloja ja kun ehkä 10v ikäisenä olin päässyt siitä yli ja eroon todistin vierestä yhtä kunnon tulipaloa ja kyllö se tuntui vaikkei omistajaa edes tunnettu. Joten sinäkin voit ihan rauhassa selvitellä asiaa eikä ole väärin olla tuollaisesta järkyttynyt koska se on yleensä aina täysin arvaamaton tilanne eikä siihen voi valmistautua.
Tsemppiä, hyvä että viime yö meni jo paremmin:)
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Tuli in kyllä pelottava asia ja tuollaisessa voi sattua pahasti. Onneksi ei levinnyt tuli taloon ja koiratkin pelastui! Tuliko suuret vahingot ja onko kunnostaminen kallista?

Mä olen itse menettänyt kodin tulipalossa ja siitä muutaman vuoden päästä mun ja mun poikaystävän kämpän liiteri syttyi tuleen, tuntui että paha onni seuraa mua. Hyvä että viime yö meni paremmin! Pistä yksityisviestiä jos tarvitset juttu seuraa!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,034
Reaktioarvo
8,494
Tuli in kyllä pelottava asia ja tuollaisessa voi sattua pahasti. Onneksi ei levinnyt tuli taloon ja koiratkin pelastui! Tuliko suuret vahingot ja onko kunnostaminen kallista?

Mä olen itse menettänyt kodin tulipalossa ja siitä muutaman vuoden päästä mun ja mun poikaystävän kämpän liiteri syttyi tuleen, tuntui että paha onni seuraa mua. Hyvä että viime yö meni paremmin! Pistä yksityisviestiä jos tarvitset juttu seuraa!
Olen pahoillani tulipalosta, mutta ihan kiinnostuksesta kysyn miten liiteri syttyi tuleen? Kun minä pienenä poltin melkein liiterimme kaverin kanssa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Tuli in kyllä pelottava asia ja tuollaisessa voi sattua pahasti. Onneksi ei levinnyt tuli taloon ja koiratkin pelastui! Tuliko suuret vahingot ja onko kunnostaminen kallista?

Mä olen itse menettänyt kodin tulipalossa ja siitä muutaman vuoden päästä mun ja mun poikaystävän kämpän liiteri syttyi tuleen, tuntui että paha onni seuraa mua. Hyvä että viime yö meni paremmin! Pistä yksityisviestiä jos tarvitset juttu seuraa!
Se liiteri itessään oli vanha ja aluksi tuntu et ei sillä oo väliä vaikka se meni. Koirankoppi harmitti enemmän ku kuitenki huolella iskän ite rakentama ja hintakin aika iso loppujen lopuksi.
Mut sit ku näin sen listan mikä määrä tavaraa siinä liiterissä oli nii olin kyllä aika järkyttynyt :'D Varmaan ainaki 2000-3000€ eestä sitä tavaraa palo

Kamala kuulla et sulle on noin käyny D: Hyvä et kuitenki oot selvinnyt siitä!
<3
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Olen pahoillani tulipalosta, mutta ihan kiinnostuksesta kysyn miten liiteri syttyi tuleen? Kun minä pienenä poltin melkein liiterimme kaverin kanssa.
Urpo exän kaveri heitti tupakan tumpin liiterin roskikseen maisteissa. Siitä sitten roskis tuleen ja havahduttiin vasta kun löi liekit liiterin ovesta ulos
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Urpo exän kaveri heitti tupakan tumpin liiterin roskikseen maisteissa. Siitä sitten roskis tuleen ja havahduttiin vasta kun löi liekit liiterin ovesta ulos
No mitäs ruttoa :D
Periaatteessa oisitte voinu vaatia siltä korvauksia
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
huh, onneks ei käyny pahemmin ja et ollu kotona sillon D: mut en siis tarkota ettet sais olla ahdistunu tuosta, kaikki tunteet on täysin ok💗 onhan se järkyttävää, kun yhtäkkiä käy tuommosta D: ja ite ainakin oisin varmaan aika pitkään vainoharhanen, että mitä jos tapahtuu uudestaan jotain sellasta. oon myös aina pelänny (ennen kaikkee pienenä) tulta ja jotenki se ajatus siitä et syttys tulipalo… hyi että D: tsemppiä sinne ja toivottavasti siun olo helpottuu pian :3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
huh, onneks ei käyny pahemmin ja et ollu kotona sillon D: mut en siis tarkota ettet sais olla ahdistunu tuosta, kaikki tunteet on täysin ok💗 onhan se järkyttävää, kun yhtäkkiä käy tuommosta D: ja ite ainakin oisin varmaan aika pitkään vainoharhanen, että mitä jos tapahtuu uudestaan jotain sellasta. oon myös aina pelänny (ennen kaikkee pienenä) tulta ja jotenki se ajatus siitä et syttys tulipalo… hyi että D: tsemppiä sinne ja toivottavasti siun olo helpottuu pian :3
❤️
 
Ylös Pohja