Opiskelu Meinasin alkaa huutaa matikan tunnilla

Opiskelu ja itseopiskelu
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Suoraan edessä istuvat kurssikaverit kikatteli hyvin äänekkäästi keskenään kun piti tehdä tehtäviä ja ne äänet vain tuntuivat porautuvan hyvin syvälle aivoihini. Järkyttävä tavallaan ahdistus, mietin hetken että lähtisikö sitä ulos luokasta mutta istun luokan perällä niin en viitsinyt. Ihan kuin olis migreeni ollut mutta ei kipuja.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Joo feel u on tullu köh *pariin* kertaan kova halu vaan huutaa että suut kiinni jotkut yrittää keskittyä.
Hanki hyvät korvatulpat. Kouluelämäni pelastus<3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Oon nykyään ruvennu käyttämään mahollisimman palijon kuulokkeita päässä tunnilla just sen takii et ainaski se pahin möly suodattus (yleensä pidän vaan toista kuuloketta korvassa et se puoli luokasta joka on kaikista äänekkäin ei ulotu omiin korviin niin palijoa)
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Saispa olla kuulokkeet päässä tunnilla😫

Tiiän nimittäin tunteen..
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
No mutta sitten en kuulis mitään😂 ja en osaa pitää korvatulppia..
Ei sun tartte kuulla mitään jos ne laittaa päähän opetuksen jälkeen, kun aletaan tehdä tehtäviä. Lisäksi ei mitkään korvatulpat täysin eristä puhetta. Kyllä mä pystyn keskustelemaan ne päässä kun vaan tiedän että mulle puhutaan nii kuulee kyllä, se riittää että ne vaimentaa hälyn.
Kannattaa hommata sellaset ei-vaahtomuoviset, on muuten helpommat käyttää.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Ei sun tartte kuulla mitään jos ne laittaa päähän opetuksen jälkeen, kun aletaan tehdä tehtäviä. Lisäksi ei mitkään korvatulpat täysin eristä puhetta. Kyllä mä pystyn keskustelemaan ne päässä kun vaan tiedän että mulle puhutaan nii kuulee kyllä, se riittää että ne vaimentaa hälyn.
Kannattaa hommata sellaset ei-vaahtomuoviset, on muuten helpommat käyttää.
Hyi ällöttääpä ajatuskin likaisista korvatulpista😂😂 hyh
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Mulla jäi kyllä ihan saman verran möhnää kuin kuulokkeisiinkin `\_(•_•)_/`
En nyt oikein ymmärrä? Oonko mä vaan tyhmä vai mikä on hauskaa? Yritän vaan oikeesti neuvoa ja auttaa...
Siis mun kuulokkeisiin ei jää käytännössä mitään, on varmaan erilaiset ku sulla.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Siis mun kuulokkeisiin ei jää käytännössä mitään, on varmaan erilaiset ku sulla.
Noh se riippuu varmaan myös korvasta. Jos sin vaikut vaan ei tule ulos niin eipähän ne kuulokkeisiinkaan jää.
Mut ei toi nyt oo oikeestaan syy miksi korvatulpat on huono idea?
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Noh se riippuu varmaan myös korvasta. Jos sin vaikut vaan ei tule ulos niin eipähän ne kuulokkeisiinkaan jää.
Mut ei toi nyt oo oikeestaan syy miksi korvatulpat on huono idea?
No korvatulpat on joka tapauksessa mun mielestä inhottava ajatus
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Vajositteko juuri kukkotappelijatasolle? Joidenkin korvatulppien takia?

Hommaan korvatulpat ainakin itse. Kuulokkeet on hyvä hätäratkaisu mutta ei kovin kestävä ja periaatteessa niitä ei saisi aina edes käyttää tunneilla.
 
Ylös Pohja