Opiskelu Meinasin mennä kiinan tunneille kansalaisopistoon, mutta

Opiskelu ja itseopiskelu

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
...se kurssi oli poistunut illalla sieltä valikoimasta. Ai että kun nautin. Koreaakaan ei ole tarjolla, ja japaninkielen tunnit ovat täynnä.
Espanja, italia, ranska, saksa yms. eivät ihan kiinnosta. Lähimmät kiinnostusta herättävät ovat viro ja karjala.
Venäjää en enää rupea opiskelemaan. Liian vaikea kieli minulle. Cпосибо.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Harmi :/
Pystyisitkö kysyä sieltä kansanopistolta, että onko vapaita paikkoja kyseisellä kurssilla? Ainakin joissakin kansanopistoissa otetaan opiskelijoita hakuajan päätyttyäkin, mikäli vapaita paikkoja vielä on.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Harmi :/
Pystyisitkö kysyä sieltä kansanopistolta, että onko vapaita paikkoja kyseisellä kurssilla? Ainakin joissakin kansanopistoissa otetaan opiskelijoita hakuajan päätyttyäkin, mikäli vapaita paikkoja vielä on.
En tiedä :/ Maksaisi muutenkin melkein 60 euroa, mutta onhan se sinänsä ihan halpa, kun taisi materiaalit tulla mukana.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
omalla kohdallani kiina 1 aiheutti monta itkua ja ajatusta siitä että olen tyhmä. kielipäätä oon aina pitänyt yhtenä vahvuutenani, mut tuohon perkeleeseen en meinannut saada mitään otetta. onneksi oppimispäiväkirja nosti arvosanaa, jee.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
omalla kohdallani kiina 1 aiheutti monta itkua ja ajatusta siitä että olen tyhmä. kielipäätä oon aina pitänyt yhtenä vahvuutenani, mut tuohon perkeleeseen en meinannut saada mitään otetta. onneksi oppimispäiväkirja nosti arvosanaa, jee.
Olen omatoimisesti yrittänyt oppia edes jotain, mutta tuntuisi sille, että helpompaa olisi siellä opistolla. Itsekin ajattelen, että minulla on hyvä kielipää, mutta ei sitä kaikkien kielien kohdalla tiedä. Olisi hauska ainakin kokeilla kuitenkin.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Olen omatoimisesti yrittänyt oppia edes jotain, mutta tuntuisi sille, että helpompaa olisi siellä opistolla. Itsekin ajattelen, että minulla on hyvä kielipää, mutta ei sitä kaikkien kielien kohdalla tiedä. Olisi hauska ainakin kokeilla kuitenkin.
joo varmasti on helpompi opettajan kanssa. D: kiinassa on vielä niin paljon kaikkea nippelitietoa äänenpainoista merkkien yksityiskohtiin, joita ei harjaantumaton vain osaa bongata ilman apua.
 
Ylös Pohja