Menkää näpyttelee kissaa

terpi

Asiantuntija
Reaktioarvo
243
Toivottavasti suomalaiset ei lopeta heti jos päästään ykköspaikalle ettei pudota sieltä yhtä nooeesti

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Mentiin jo Bulgarian ohi! Ps. Jos ootte puhelimella niin käyttäkää neljää tai viittä sormea yhtä aikaa :D
Jep, tätä olin minäkin ehdottamassa! Sillä tavoin saa nopeemmin pisteitä. xd

Mun veli käytti tota taktiikkaa, ja sai jossain vartissa noin yheksäntuhatta tökkäystä. o_O

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Ai niin, muuten, hauska pikku fakta teille: Puolan väkiluku on hurjat noin 38 miljoonaa - samalla, kun Suomen väkiluku on viisi ja puoli miljoonaa. :D (On Serbiankin väkiluku noin 7 milj. ja Unkarin väkiluku noin 9,8 miljoonaa, mutta ne on kuiteskin vaan pikkasen enemmän kuin Suomen.) Eli jos meinataan tosiaan sen Puolan ohi päästä tässä, niin siitä vaan sitten tosiaankin näpyttelemään ahkerasti!

Sori, kun olen tämmönen ilonpilaaja, mutta en vaan voinut vastustaa kiusausta... :'--D
Ei meidän kuitenkaan vielä silti kannata heittää pyyhettä kehään! Kyllähän me silti voidaan aivan hyvin päihittää se Puola, jos vaan käytetään tarpeeksi suomalaista sisua! 8) Tai sitten niitä häksejä...

terpi

Asiantuntija
Reaktioarvo
243
Jep, tätä olin minäkin ehdottamassa! Sillä tavoin saa nopeemmin pisteitä. xd

Mun veli käytti tota taktiikkaa, ja sai jossain vartissa noin yheksäntuhatta tökkäystä. o_O
Hehheh sain minuutissa 1400 😏 pakko tulla flexaa
Ai niin, muuten, hauska pikku fakta teille: Puolan väkiluku on hurjat noin 38 miljoonaa - samalla, kun Suomen väkiluku on viisi ja puoli miljoonaa. :D (On Serbiankin väkiluku noin 7 milj. ja Unkarin väkiluku noin 9,8 miljoonaa, mutta ne on kuiteskin vaan pikkasen enemmän kuin Suomen.) Eli jos meinataan tosiaan sen Puolan ohi päästä tässä, niin siitä vaan sitten tosiaankin näpyttelemään ahkerasti!

Sori, kun olen tämmönen ilonpilaaja, mutta en vaan voinut vastustaa kiusausta... :'--D
Ei meidän kuitenkaan vielä silti kannata heittää pyyhettä kehään! Kyllähän me silti voidaan aivan hyvin päihittää se Puola, jos vaan käytetään tarpeeksi suomalaista sisua! 8) Tai sitten niitä häksejä...
Jep mutta suomen pps (klikkausta sekunnis) on puolet koko maailman klikkauksista että aika hyvältä näyttää :D

Munkin mielestä tällaiset pelit on jotenkin hauskempia ilman kepulikonsteihin turvautumista. Toki tätä on vissiin ihan turha odottaa muilta. :D
Niin mustaki mutta suomella ei olis mitään mahdollisuutta edes top 15 ilman kikkailuja joten sen kannalta en jaksais pelata ilman niitä :D (en yhtään voitontahtonen oo tai mitään)

hemulinlada

hömelö
Reaktioarvo
661
tein äsken tosi "tieteellisen" tutkimuksen koneella :D, että miten monta painallusta saa yhden minuutin aikana eri määrällä sormia ja tässä tulokset:
aikaa aina 1 minuutti
1 sormi: 319
2 sormea: 625
3 sormea: 869
4 sormea: 1030
5 sormea: 1346
6 sormea: 1040
7 sormea: 1373
8 sormea: 1523
9 sormea: 1550
10 sormea: 1856

eli painelkaa nii monella sormella ku vaan mahollista ootte sitten koneella tai puhelimella!

*lisäys* eli siis jokainen sormi eri näppäimelle näppäimistöllä ja sit vaan painelette :DDD

Viimeksi muokattu:

terpi

Asiantuntija
Reaktioarvo
243
Kaikki jakaa tiktokis et 16:30 kaikki menee näppäilee ja pistetään suomi ykköseks nii menkää kaikki 1630 näppäilee

Ylös Pohja