Mielenterveys mielenterveyteni on taas paska

Liittynyt
21.10.2022
Viestejä
12
Reaktioarvo
15
taas tullut romahdus :/ luulin että jokin muuttuisi kun pääsin peruskoulusta pois, mutta nyt amiksessa terveyteni vaan paheni.
tuntuu että jään jo jälkeen, sillä niin paljon on tullut uusia tehtäviä jo parin viikon aikana. Kaikki sanoo että amis on helppoa, joten kai mä oon vaan ylipäätään paska koulussa.

En pysty sosiaalisen ahdistuksen takia edes mennä ruokalaan syömään minkä takia piileskelen vessassa ja ootan että seuraava tunti alkaa. Sen takia en syö mitään 7-8 tuntiin, ja vaikka omien eväiden ostaminen tai tekeminen olisi mahdollista kai osa musta vaan haluaa olla nälkäinen ja nääntyä. Viikko sitten raavin itteäni kädestä niin paljon että meinas verta tulla. Joo en oo ihan kunnossa.

En juurikaan puhu luokkalaisilleni just ahdistukseni takia, jos he alottaisivat juttelun itse mun kanssa voisin ihan hyvin jutella, mutta en halua häiritä ihmisiä vaan koska en halua olla yksin. Projektejen esittäminen on helvetin ahdistavaa, se on ollut ala-asteelta lähtien ongelmana. Joka päivä oon itkunen, eilenkin itkin kolme kertaa päivän aikana.
Ehkä se joskus paranee tästä.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Haluaisin sanoa jotain tosi viisasta, mutten osaa, mutta, noh... [halaus]
 
Ylös Pohja