Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
koska täällä on ja tulee olemaan ihmisiä jotka eivät ole olleet demissä
on se mutta jotai voi ruveta mietityttämään mitä se tarkoittaaMutta kun se on hauska D:
voi se tietty olla mutta se voi hämmentää ihmisiäMutta miksi ei olisi se?
no okei ei tarvitse poistaa sitäSiihenhän melkein koko VARASIJAn konsepti perustuu
Juu mun mielestä on kiva että jää joku muisto demistä vaikka tuo onkin aika epäsuora mutta kuitenkinno okei ei tarvitse poistaa sitä
kivaMutta meillähän on bändikin nimeltä Varasija ja sillä debyyttisingle nimeltään Taloudellisten syiden uhrit.
onhan seIhan hauskahan se on :D
Itse ajattelen tekstin olevan ainakin näin alussa hyvä, kun Demin sulkemisesta on kuitenkin vasta noin puolitoista kuukautta. Myöhemmin voi harkita uudelleen, kun vitsi alkaa (toivottavasti) olla vain alkuvaraanien (:D) muistoissa kulkeva inside-läppä. Olettaen siis, että Varasija ei jää vain hetken huumassa elävien entisten demittäjien mestaksi, vaan kerää aikanaan suhteessa enemmän ja enemmän myös muista lähteistä valuvia varaanikandidaatteja. 👍Tätä mäkin mietin kun tulin tänne. Olihan täällä aluks pelkästään demuja, mutta muiden osuus tulee kasvamaan ajan kanssa.
Toisaalta se on ihan hauska sanonta, kun kaikki alkoi siitä.
Bold of you to assume et tänne tulee uusia ja et tää edes kestää kovin pitkään D': anteeks, oon hirvee pessimistiSitä vois olla joskus tulevaisuues kiva selitellä muil mihi se perustuu :D? En tiiä xd
Antaa sen silti mu mielest olla D:D
Nii no tuski tänne tuleekaa, mut ainaha sitä voi miettiä :'DBold of you to assume et tänne tulee uusia ja et tää edes kestää kovin pitkään D': anteeks, oon hirvee pessimisti
Olisihan se tosiaan ihan mukava saada uusia varaanitovereita, kyllähän ne näyttävät polun tänne jo jostakin netin uumenista löytäneet :DNii no tuski tänne tuleekaa, mut ainaha sitä voi miettiä :'D
No juu :DOlisihan se tosiaan ihan mukava saada uusia varaanitovereita, kyllähän ne näyttävät polun tänne jo jostakin netin uumenista löytäneet :D
Täytyisi varmaan jossakinkohtaa pistää jonkinlainen kesuskysely pystyyn, että ketkä ovat demin ankeilta raunioilta tänne paenneet, ja ketkä taas kaivertaneet tiensä jostkain muualta :ONo juu :D
Kylhä niit tänne on tullukki :D
Ketkä muka on muita ku demui :o ja mistäköhän ne tänne löys. Tai sit ne on sellasii jotka on käyny stalkkaa demii ja siyä kautta löys.Olisihan se tosiaan ihan mukava saada uusia varaanitovereita, kyllähän ne näyttävät polun tänne jo jostakin netin uumenista löytäneet :D
Eikö joku esittänyt joskus kysymyksen että onko täällä muita kuin demipakolaisia, ja taisi niitä "ulkopuolisia" olla muutama. Ei mitään hajua mistä tänne möngersivät, ehkä joku demissä oleillut kaveri kertoi paikasta? D:Ketkä muka on muita ku demui :o ja mistäköhän ne tänne löys. Tai sit ne on sellasii jotka on käyny stalkkaa demii ja siyä kautta löys.
En muista mut varmaanEikö joku esittänyt joskus kysymyksen että onko täällä muita kuin demipakolaisia, ja taisi niitä "ulkopuolisia" olla muutama. Ei mitään hajua mistä tänne möngersivät, ehkä joku demissä oleillut kaveri kertoi paikasta? D: