kuljeskelija
Matkalla
- Reaktioarvo
- 861
Muillakin vielä mielikuvitusystäviä??
Kerron nyt mun omasta kokemuksesta, koska haluun avautua jonnekin, mut mun kaverit ei ikinää ymmärtäis. :D
Viime kesänä, aloin kuvitella itselleni kaveria, 'Ainoa' kun kaikki oli mökeillä ja matkoilla eikä mulla ollut ketään kenen kanssa olla. Ainon kanssa mä tein kaikkea, vaikka istuin ihan kotona. Mä vaan kuvittelin kaikkea kun kuuntelin musiikkia. Noh, koulut alkoi ja kaverit tuli takas. Olin alkusyksystä tosi stressaantunut koulusta, niin 'puhuin' Ainolle, vaikka todellisuudessa muodostinkin vaan lauseita päässä. Aino on ollut mulle vähän kuin 'coping mechanism' (en tiiä suomenkielellä) ja oon Ainolle puhunut kaiken sorttiset asiat. Se on jotenkin terapeuttista jutella sille, vaikkei koko neitiä ole :')
Ainosta vielä jotain tietoja:
× Aino on mun ikäinen
× Ainon synttärit on 3.9.
× Ainolla on 3 veljeä ja 1 sisko; Eetu, Iiro, Onni ja Ylva
× Ainon vaatteet on alternativesta inspiroituneita
× Aino käyttää silmälaseja
× Aino värjää usein hiuksiaan
× Aino on niin sanottu 'mom friend' ja huolehtii aina kaikista
Edit:// Ja jos haluu kysyä esim. Ainosta niin vastailen parhaani mukaan :3
Kerron nyt mun omasta kokemuksesta, koska haluun avautua jonnekin, mut mun kaverit ei ikinää ymmärtäis. :D
Viime kesänä, aloin kuvitella itselleni kaveria, 'Ainoa' kun kaikki oli mökeillä ja matkoilla eikä mulla ollut ketään kenen kanssa olla. Ainon kanssa mä tein kaikkea, vaikka istuin ihan kotona. Mä vaan kuvittelin kaikkea kun kuuntelin musiikkia. Noh, koulut alkoi ja kaverit tuli takas. Olin alkusyksystä tosi stressaantunut koulusta, niin 'puhuin' Ainolle, vaikka todellisuudessa muodostinkin vaan lauseita päässä. Aino on ollut mulle vähän kuin 'coping mechanism' (en tiiä suomenkielellä) ja oon Ainolle puhunut kaiken sorttiset asiat. Se on jotenkin terapeuttista jutella sille, vaikkei koko neitiä ole :')
Ainosta vielä jotain tietoja:
× Aino on mun ikäinen
× Ainon synttärit on 3.9.
× Ainolla on 3 veljeä ja 1 sisko; Eetu, Iiro, Onni ja Ylva
× Ainon vaatteet on alternativesta inspiroituneita
× Aino käyttää silmälaseja
× Aino värjää usein hiuksiaan
× Aino on niin sanottu 'mom friend' ja huolehtii aina kaikista
Edit:// Ja jos haluu kysyä esim. Ainosta niin vastailen parhaani mukaan :3