Muu Mihin maahan haluaisitte matkustaa?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Inspiroiduin yhdestä toisesta kesusta :D
Itse haluaisin: Iso-Britanniaan (Lontooseen), Norjaan, Puolaan, Ranskaan (Pariisiin), Latviaan, Venäjälle, Espanjaan
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Wales, Irlanti ja Skotlanti. Irlannissa ja Skotlannissa oon käynyt, mutta haluaisin mennä uudestaan. Italia myös, oon käynyt joskus vähän yli kymmenen vuotta sitten, nyt pitäisi vähän harjoitella italian puhumista.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Itseäni on aina kiehtonut Afrikka ja olen Ghanassa jo käynyt mutta haluaisin nähdä enemmän Afrikkaa. Nigeria, Kenkä ja Uganda olisi aika kivat kohteet.
Myös Kiina on aina kiinnostanut, koska sen historia ja Mulan oli aina lemppari leffani. Myös Malaysia on paikka jonne aion matkustaa. Mulla on muutamat ystävät sieltä kotoisin, mutta eniten haluaisin mennä Orankien hoitokotiin vierailemaan.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Norjan huippuvuorille ja Uuteen-Seelantiin. Näissä olisi kiva käydä ja itse vähän patikoida tai liikkua mönkkärillä/moottorikelkalla. Työn antamien mahdollisuuksien vuoksi päässyt jo useammissa euroopan maissa käymään.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Islannissa olisi mielenkiintoista käydä, koska se on niin myyttinen ja tarunhohtoinen paikka :p
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Kaikkialle :D tai ainakin melkein. Sellasia joihin ainakin kerran elämässä haluaisin päästä on ainakin Intia, Nepali, Egypti, Japani, Peru, Chile, Kuuba ja jokin tyynenmeren saarivaltioista ja sitten jokin eteläisen Afrikan maa.

Tällä hetkellä kuitenkin haluaisin eniten Espanjaan tai Saksaan moikkaamaan tuttuja.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Saksa, Alankomaat, Iso-Britannia kaikkinensa ja Irlanti ovat ainakin sellaisia että aaaaa D: Virossa oon jo käynyt, mutta mulla on jäänyt näkemättä Tartto ja maaseutu, Hiidenmaa ja Saarenmaa ja ihan kaikki oikeestaan.

Venäjällekin haluun periaatteessa mennä uudestaan ainakin Pietariin ja Moskovaan sekä junalla Siperiaan (tarkennettuna Novosibirskiin), mutta nuo jäävät kyllä haaveiksi kaikki, kun yksin en siellä päin rohkene matkustaa ja toisten ihmisten seuraa jaksaa sen verran rajallisesti että ei taida onnistua. Ehkä toi Viro on noista ainoa realistinen ts. sellainen, johon ois rahaa ja jaksamista.
 
Viimeksi muokattu:

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
japani, islanti ja alankomaat ainakin. taii no ehkä varmaan venäjälläkin haluaisin joskus käydä. ei tule muita mieleen ainakaan nyt D: japanissa haluisin käydä monta kertaa
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Iso-Britanniaan (Lontooseen (uudestaan)), Norjaan (en tiiä miks), Espanjaan, Italiaan ja New Yorkkiin
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
351
Reaktioarvo
520
Euroopan turvallisiin valtioihin eli Unkariin ja Puolaan


Syy miksi: Molemmilla mailla on paras hallitus kuin meidän
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,450
Reaktioarvo
2,338
Irlanti, Etelä-Afrikka, Saudi-Arbia, Yhdistyneet Arabiemiraatit, Venäjä, Japani, Etelä-Korea, Kiina, Thaimaa, Indonesia, Nepal, Australia, Alankomaat, Egypti...

Tahtoisin käydä kaikki maat läpi itseasiassa :DDD
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
sveitsiin ois aivan ihana matkustaa, samoin jonnekin karibian maahan. lisäksi lontoossa olisi kiva käydä uudestaan.
 
Ylös Pohja