Gallup Mikä emoji ois vähän niinku 😊 mutta vähemmän vittuileva

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Silleen että sen vois laittaa viestin perään ettei vaikuta tylyltä (mutta tuo on liian joteki teennäinen)??
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mun mielestä tää 😏 on ehkä vähän liian vihjailevan olonen ja tää 😌 näyttää siltä että oot nukkumassa tai saunassa rentoutumassa
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Mun mielestä tää 😏 on ehkä vähän liian vihjailevan olonen ja tää 😌 näyttää siltä että oot nukkumassa tai saunassa rentoutumassa
Mulla taas tulee tästä 😌 emojista jotenkin sellainen ylimielinen fiilis. Mistäköhän lienee johtuvan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Voi herranjestas ei tää ees oo teennäinen sinänsä 😊 tai siis toki nään sen että sen voi nähdä niin, mutta kyllä mä ainaki kavereiden kanssa käytän tota ihan normaalisti:D oikeest ei niit emojeit periaatteessa tarvi tulkita niin tarkkaan
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Tämä 😊 on kyllä ärsyttävän positiivinen.😂 Emojitkin näyttää erilaisilta eri laitteilla ainakin esim. instagramissa.🧐 Niistä syntyy aivan eri fiilis ja älypuhelimessani ne näyttää todella vittumaisilta🤓 Läppärin näytöltä emojit näyttää mielestäni kivoilta🤗 Tästä emojien viljelemisestä olikin hyötyä😜 Tämä 😀 tai tämä 😃 kyllä tuntuu paremmalta kuin eka.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Tämä 😊 on kyllä ärsyttävän positiivinen.😂 Emojitkin näyttää erilaisilta eri laitteilla ainakin esim. instagramissa.🧐 Niistä syntyy aivan eri fiilis ja älypuhelimessani ne näyttää todella vittumaisilta🤓 Läppärin näytöltä emojit näyttää mielestäni kivoilta🤗 Tästä emojien viljelemisestä olikin hyötyä😜 Tämä 😀 tai tämä 😃 kyllä tuntuu paremmalta kuin eka.
Päädyin lopulta laittamaan 😊 koska se ei ehkä oo whatsapissa niiin paha :D ja se tyyppi itekki käyttää tuota niin ehkä se on ihan ookoo :DD
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
No siis ote en oikeestaan ikinä käytä emojeita uutena ku jos puhun ihmisille joita en oikein tunne/ovat yli 30v.
Silloin käytän jotain just vaan näitä: 😁🙃😊🥰🤩
ja riippuen toki tilanteesta muitakin käytän joskus. Ihan vaan joku aurinko tai joku
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
No siis ote en oikeestaan ikinä käytä emojeita uutena ku jos puhun ihmisille joita en oikein tunne/ovat yli 30v.
Silloin käytän jotain just vaan näitä: 😁🙃😊🥰🤩
ja riippuen toki tilanteesta muitakin käytän joskus. Ihan vaan joku aurinko tai joku
Yli 30v just ylikuluttaa emojeita eniten, ahistaa ku pitää ite kuulostaa siltä että ei oo passiivis-aggressiivinen kun laittaa vaikka äitille viestiä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Yli 30v just ylikuluttaa emojeita eniten, ahistaa ku pitää ite kuulostaa siltä että ei oo passiivis-aggressiivinen kun laittaa vaikka äitille viestiä.
Niinpä. Ja jos puhun just vaikka lasten vanhemmille jotain niin pitää olla tosi pirtee ja asiantunteva ja saada se viestin sävy pakotettua läpi emojein.
Kyllä mä joskus käytän joillekkin alle 30 vuotiaillekin jos tiiän et se on herkkä ymmärtämään väärin tai jotain sellasta`\_(•_•)_/`
 
Ylös Pohja