Kiitos vastauksestasi.🐧Se pingviini-emoji.
Ei tuo ainakaan ollut mitä hain, se mikä on WhatsAppissa.Kiitos vastauksestasi.🐧
100% parempi kyllä :DMun mielestä toi on just hyvä. On se ainaki parempi ku nää: :)🙂😀
Se missä on pelkkä pää?Ei tuo ainakaan ollut mitä hain, se mikä on WhatsAppissa.
Kyllä.Se missä on pelkkä pää?
Mulla taas tulee tästä 😌 emojista jotenkin sellainen ylimielinen fiilis. Mistäköhän lienee johtuvanMun mielestä tää 😏 on ehkä vähän liian vihjailevan olonen ja tää 😌 näyttää siltä että oot nukkumassa tai saunassa rentoutumassa
Niin no nyt ku sanoit niin vähän joo. Ehkä ku se vaan myhäilee tolla tavalla ja sit ei ees kato silmiin ku on niin ylimielinenMulla taas tulee tästä 😌 emojista jotenkin sellainen ylimielinen fiilis. Mistäköhän lienee johtuvan
Päädyin lopulta laittamaan 😊 koska se ei ehkä oo whatsapissa niiin paha :D ja se tyyppi itekki käyttää tuota niin ehkä se on ihan ookoo :DDTämä 😊 on kyllä ärsyttävän positiivinen.😂 Emojitkin näyttää erilaisilta eri laitteilla ainakin esim. instagramissa.🧐 Niistä syntyy aivan eri fiilis ja älypuhelimessani ne näyttää todella vittumaisilta🤓 Läppärin näytöltä emojit näyttää mielestäni kivoilta🤗 Tästä emojien viljelemisestä olikin hyötyä😜 Tämä 😀 tai tämä 😃 kyllä tuntuu paremmalta kuin eka.
Yli 30v just ylikuluttaa emojeita eniten, ahistaa ku pitää ite kuulostaa siltä että ei oo passiivis-aggressiivinen kun laittaa vaikka äitille viestiä.No siis ote en oikeestaan ikinä käytä emojeita uutena ku jos puhun ihmisille joita en oikein tunne/ovat yli 30v.
Silloin käytän jotain just vaan näitä: 😁🙃😊🥰🤩
ja riippuen toki tilanteesta muitakin käytän joskus. Ihan vaan joku aurinko tai joku
Niinpä. Ja jos puhun just vaikka lasten vanhemmille jotain niin pitää olla tosi pirtee ja asiantunteva ja saada se viestin sävy pakotettua läpi emojein.Yli 30v just ylikuluttaa emojeita eniten, ahistaa ku pitää ite kuulostaa siltä että ei oo passiivis-aggressiivinen kun laittaa vaikka äitille viestiä.
Hups, luin että enemmän vittuileva :)
Aattelinki jo että mitäh :DDHups, luin että enemmän vittuileva :)
Eikö nuo ole aika vittuilevia..?
Mä ite pidän tätä 🙃 sellasena sarkastisena hymynä että kaikki menee päin helvettiä mut ei se mitäänEikö nuo ole aika vittuilevia..?
Sama. Voi toki olla että alotus on luettu väärin :DMä ite pidän tätä 🙃 sellasena sarkastisena hymynä että kaikki menee päin helvettiä mut ei se mitään
Ei se nyt ihan sekään oo. Mä käytän sitä silleen et "vitsailen vaan" tai "jis kysyisin kasvokkain hymyilisin vähän awkwardisti"Mä ite pidän tätä 🙃 sellasena sarkastisena hymynä että kaikki menee päin helvettiä mut ei se mitään
Ei toki välttämättä sun mielestä.Ei se nyt ihan sekään oo. Mä käytän sitä silleen et "vitsailen vaan" tai "jis kysyisin kasvokkain hymyilisin vähän awkwardisti"
Niin no siis niin mä sitä käytänEi toki välttämättä sun mielestä.