Mielenterveys Mikä ottaa päähän just nyt?

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,652
Reaktioarvo
2,893
Ottaa päähän se kun menin lievästi ihastumaan yhteen tyyppiin :D tällä kertaa irl-tyyppiin mutta kuitenkin. Että voikin vituttaa :Dd mutta voi olla että se on vain lievä ihastus josta ei sen suurempaa harmia koidu tai sitten koituu -.-
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Ahdistaa ihan kamalasti tänään ja ärsyttää, kun en edes keksi mistä tämä tällä kertaa johtuu. Sellainen olo, että olen ihan paska ihminen, en tee ikinä mitään oikein ja kaikki vihaavat minua. Itkettää, mutta en saa itkettyä.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Ahdistaa ihan kamalasti tänään ja ärsyttää, kun en edes keksi mistä tämä tällä kertaa johtuu. Sellainen olo, että olen ihan paska ihminen, en tee ikinä mitään oikein ja kaikki vihaavat minua. Itkettää, mutta en saa itkettyä.
Tuo on kyllä kamala tunne. :( Toivottavasti se väistyy, sillä eiväthän nuo asiat pidä paikkaansa (vaikka siltä toisinaan omassa takaraivossa tuntuisikin). Lähetän tsemppejä ja jaksamisia täältä ruudun toisesta päästä!
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Mua ottaa päähän, kun unohdin kuulokkeet kotiin, enkä voi nyt kuunnella musiikkia taksissa. :/
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Oireet, musiikki, puhe, päänsärky, masennus & ahdistus, ylilauta, varasija, Hallitus, ihastuminen, haju.
eli yksinselitteisesti: kaikki.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ööö... Ööö... Pari päivää sitten oli. Nyt en keksi mitään. D: Niin no en kyl jaksais lukee tohon yhteiskuntaopin kokeeseen mut en mä kyl oikeen tiiä onks se nyt ketutusta. D:
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Ärsyttää kun jalat on ihan poikki ja tännään mulla on cooper ja 3h tanssitreenit
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
heräsin aikasin enkä saanut enää unta koska unirytmi ja sitten katsoin ulos ja huomasin että lunta on satanut ihan hirveesti maahan ja sitä vaan tulee lisää ja lisää :)
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Se että mun iskä kommentoi tänään törkeästi mun syömisiä ja liikkumista, vaikka oon alipainon rajamailla ja hoikka. Samalla kun se itse kaatoi sipejä kulhoon. :/
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
-Englanti ja se että en osaa sitä millään
-Äikän lopputyö kun en vaan jaksais tehä sitä vaikka se on ihan just valmis
-Ja koulu vituttaa vaan muutenkin
-Se että yks kaveri ei oo ollu koulussa tällä viikolla eikä se ees viittiny vastata kun kysyin siltä missä se on. Vituttaa ihmiset jotka ei vastaa viesteihin
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Pakko tulla valittamaan tänne, vaikka tää onkin vähän noloa.

Ärsyttää ihan suunnattomasti se, että olen mennyt ihastumaan NAIMISISSA OLEVAAN työkaveriini. :DDD Argh. En ihastu helposti, mutta kun tunteita kerkeää muodostumaan niin en meinaa millään päästä niistä eroon, ja tässä tilanteessa todellakin haluaisin niistä eroon ja vähän äkkiä. Varattuihin en todellakaan ala sekaantumaan ja pelkään ihan helvetisti, että ihastumiseni näkyy ulospäin. Hävettää, vihaan ihastumista.

Onneksi siirryn toiseen paikkaan töihin muutaman viikon kuluttua, tää on ihan perseestä.
 
Ylös Pohja