Syvälliset Mikään ei tunnu miltään, missään ei ole mitään järkeä...

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Tässä tällainen pitkähkö avautuminen D::

Päällepäin elämäni näyttää hyvältä. Ihmiset olettavat, että elämäni on täydellistä. Pärjään koulussa, iltaisin minulla on mukavia harrastuksia. Vapaa-ajan vietän kamujen tai perheeni kanssa.

Todellisuudessa, noh, ei ihan niin. Itse asiassa, olen kyllästynyt kaikkeen. Päivisin istun koulun penkillä kahdeksan tuntia, katsoen tyhjyyteen. En enää opi mitään, istun vain. Aivoni ovat totaalisesti ylikuormittuneet.

Iltaisin harrastuksissa en etene, ennen ne olivat intohimo. Jaksoin harjoitella ja halusin kehittyä, olla parempi versio itsestäni. En kilpailla muita vastaan, vaan kehittää itseäni.

Nykyään kiusaajat löytyvät harrastuksista, en jaksa edes vapaa-ajalla katsoa, mitä seuraavalla kerralla on luvassa. Jätän väliin kaiken, jos vain mitenkään mahdollista. Olen vain liian väsynyt.

Veljelläni on paljon kavereita, äitini on myös hyvin sosiaalinen. Itse olen koulussa se, jota vältellään. Uusissa paikoissa olen sosiaalinen, sillä kukaan ei tunne minua. Jos he tuomitsisivat minut sellaisina kuin olen, en välittäisi. Todennäköisesti ei heitä enää koskaan tarvitsisi nähdä! Parhaat ystäväni asuvatkin toisilla paikkakunnilla juuri tämän vuoksi. Olen heihin muualla tutustunut, ja he ovat nähneet todellisen minäni.

Juuri tällä hetkellä olen vain aivan loppu kaikkeen. En vain enää tiedä, mitä tehdä ja mihin edetä.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Kuulostaa siltä että sun ehkä pitäisi puhua tosta jollekin. Ja ottaa vähän taukoa harrastuksista jos ne ei enää innosta (jos syy siihen on kiusaajat niin kerro siitä ehdottomasti harrastusta vetävälle aikuiselle ja omille vanhemmillesi). Kaikessa ei tarvitse loistaa vaan on ihan ok ottaa myös rennommin. Jos kaipaat lisää ihmisiä ympärillesi esm. koulussa siinä ei auta muu kuin puhua ihmisille, olla sosiaalinen ja tuoda itseään esille. Joskus siinä saa siipeensä mutta löydät kyllä ihmisiä jotka arvostaa sua ja pitää susta omana itsenäsi.
 
Ylös Pohja