Miks helvetissä aina luotan johoki uuellee ja uuellee

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Aina yht paska idea enks mä ikinä opi et ei oo luottamine kehekää mitekää

Huoh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Ois tosin aika vaikee elää jos ei ikinä luottais kehenkään..
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Itse annan yhden kerran mahdollisuuden ja jos tarpeeksi pahasti pettää luottamukseni, sitä ei saa enää koskaan takaisin.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
No tämä! Lähes aina kaikki pojat paljastuu kusipäiks D: Ja en haluu kuulostaa miltään poikia vihaavalta henkilöltä, mutta miulla vaan ei oo kauheesti hyviä kokemuksia D: Viimesimpänä tämä sankari: https://varasija.com/threads/kertokaa-miten-voin-unohtaa-kusipään-pojan-d.4468/ (tiivistettynä miun poikapuolinen nettikaveri on seksistinen ja todella epävakaa, on yhtäkkiä alkanu käyttäytymään niinku mua ei oliskaan... jos joku ei jaksa lukea, kun kirjotin aikamoisen romaanin :D) Toisaalta oon sitäkin mieltä että elämä menee vaikeeks jos ei ikinä luota kehenkään ja uskalla heittäytyä ihmissuhteisiin, mutta kuitenki on tullu kammo noiden omien kokemusten takia D: Tuntuu että vaikka ihminen ois kuinka ihana alkuun (ja vaikka vähän pidempäänkin), niin siitä paljastuu aina loppujen lopuks joku kunnon narsisti.
 
Viimeksi muokattu:

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
tämä, mun luottamus on peitetty niin monta kertaa. on varastettu, valehdeltu, satutettu, jätetty ja lähdetty, mutta silti luotan liikaa ihmisten hyvyyteen. ei elämä ole elämisen arvoista jos ei lopulta usko ihmisten hyvyyteen ja kykyyn muuttua.
 
Ylös Pohja