Taivaansini
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 1,422
Kun siis on tyttöystävä ja sitten on poikaystävä. Entä jos seurustelee muunsukupuolisen kanssa? Onks se sit joku muunsukupuolinenystävä? Eihän siitä tajuis, et seurustelee sen kanssa. Vai pitäskö sitä sit kutsuu joksikin seurustelukumppiniks tai kumppaniks? Mun korvaan toi kuulostaa vähän vanhanaikaselta enkä oikein haluis esitellä mun uutta ystävää, jonka kanssa seurustelen heti kumppanina. Mut mikä sit olis semmonen sukupuolineutraali nimitys, josta käy ilmi et seurustelee sen kaa? Ku jos tosta sanasta ottaa pois ton sukupuolen niin sit se onki pelkkä ystävä. Olisko se sitten: "Hei äiti! Tässä on Ruska. Se on mun tyt... Eiku poi... Siis ystävä. Ystävä, jonka kanssa koen romanttisia tuntemuksia, jonka johdosta olemme päätelleet seurustella. :)"
Ja en siis oo ikinä seurustellut, tai mitään, mutta jos vaikka puhuisin jostain toisesta et se on jonkun seurustelukumppani niin sillon olis hyvä tietää joku parempi nimitys sille. Ja oon siis jo pohtinut tätä vuosia. :D
Ja en siis oo ikinä seurustellut, tai mitään, mutta jos vaikka puhuisin jostain toisesta et se on jonkun seurustelukumppani niin sillon olis hyvä tietää joku parempi nimitys sille. Ja oon siis jo pohtinut tätä vuosia. :D