Oi ihana!! <3 Mä tykkään kans fiftarityylistä tosi paljon (vaikka en näköjää maininnu sitä tossa mis kuvailin omaa tyyliäni)Pukeudun 50-luvun tyyliin kissalaseja ja sukkanauhoja myöten :D Pitkät kellomekot, muhkeet helmat tyllihameineen ja söpöt puhvihihaset puserot on ne mun perusvaatteet. Asusteina mulla on aina helmikorut ja klipsilukolliset laukut. En kuitenkaan pukeudu autenttisesti vaan monet mun vaatteet on uustuotantona hankittuja muutamaa vintage-yksilöö lukuunottamatta ja sekottelen eri juttuja sen mukaan, mikä näyttää hyvältä ja sopii tyyliin. Teen myös paljon ite ja suurin osa mun vaatteista on ihan kirppareilta ja jotkut pikamuotiliikkeistä. Mun tyyli on aika romanttinen ja tyttömäinen, esim. Grace Kelly ja Mad Men-sarjan Betty Draper on aika hyviä kuvailee mun tyyliä :)
mun musiikkimaku tai kiinnostuksenkohteet ei oo juuri koskaan näkynyt tyylistä ulospäin, paitsi että näytän suurimman osan ajasta juuri suometsästä nousseelta peikolta ja luonto on muutenkin iso osa elämää. oon sen verran tylsä että tykkään vaatteissa eniten käytännöllisyydestä, siitä että ne sopii moneen eri tilanteeseen ja siitä, että niissä on paljon taskuja koska tykkään aina kuljettaa puolta omaisuutta mukana.
Mulla sama! Pyrin pukeutumaan mahdollisimman säähän sopivasti. Huppareita käytän aika lailla päivittäin (paitsi kuumalla säällä). Vaatteet ei missään nimessä saa puristaa liikaa tai muuten olla liian epämukavia - siksi en oikein koskaan käytä esim. pillifarkkuja tai korkokenkiä. Joskus saatan huvikseni pukea hupparin sijasta vaikkapa farkkutakin - mutten kyllä hirveen usein, johtuen taskujen puutteesta niissä. :-Phiukset mulla on lähes aina auki enkä meikkaa.
Onko sun kaikki vaatteet vihreitä? Vau, se olisi nättiä. :oPukeudun vain vihreään, ellei poikkeussyistä tarvitse/joudu pukeutumaan epävihreästi.
Juu! Ja kengät myös! :DOnko sun kaikki vaatteet vihreitä? Vau, se olisi nättiä. :o
Arvostan! :3Juu! Ja kengät myös! :D
Omistan tietysti epävihreitäkin vaatteita, mutta ne on yleensä varattu ns. huonommiksi vaatteiksi, kuten metsässä rämpimiseen tai muuhun vastaavaan tarkoitukseen, jossa vaatteet saattavat likaantua tai mennä rikki. Normaalisti pukeudun kuitenkin aina vihreään, ellei ole jotain erityistä syytä olla tekemättä niin.