Haluisin työskennellä jossain luovassa ammatissa kivassa työporukassa, rahaa saisin sen verran paljon, et voisin välillä ostaa jotain kivaa itselle ja läheisille ja lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, mulla olis iso talo, jossa olis monta huonetta ja niissä paljon kivoja juttuja(esim. ompeluhuone, videoiden tekohuone, urheilu- ja tanssihuone, taidehuone....) ja sit mulla olis hyviä kavereita ja ihana poikaystävä, kirjoittaisin vähintään yhden kirjan ja siis kaikki olis hyvin. Mulla on varmaan muitakin unelmia, mut ei muistu mieleen.
Ja sit on muutama epärealistinen unelma, joiden toteutumista välillä toivon. Esim. merenneidot kutsuis mut merenneitomaailmaan ja muuttuisin merenneidoksi, päätyisin johonki taika/satumaailmaan millasii joissain leffois on ja mul olis taikavoimii, olisin työkseni unisuunnittelija(suunnittelisin siis muiden ihmisten unia eli olisin vähän niinku elokuvien tai näytelmien käsikirjoittaja mut se oliskin uniin ja sit hoitaisin jotain puvustusta, ettisin ideoita ja inspiraatiokuvia uniin, tekisin taustatutkimusta ihmisistä unien luomiseksi yms.), sit olis kivaa olla keiju, ja sit niinku tulla osaks jotain leffaa, tai sarjaa jota on kattonut(siis esim. yhtäkkii huomaisin olevani Mikä Mikä Maassa) ja silleen... Niin ja olis kivaa jos unia vois jälkikäteen katsoa tallenteena ja näyttää muillekin. Vois olla semmonen unielokuvateatteri, jossa näytettäis ihmisten viihdyttävimpiä unia.
Nii ja sit totta kai haluaisin parantuu mun taidoissa esim. piirtämisessä, valokuvaamisessa, leipomisessa yms. Mut nii, tos nyt joitain. Muitaki varmasti on mutten tällä hetkellä keksi enempää. D: