Barefootbandit
Kokenut
- Reaktioarvo
- 133
Minkä kansan kansallisasu on tyylikkäin ja kaunein? Minkä haluaisit itsellesi, käyttäisitkö jotain näistä omassa arjessasi? Saa sanoa esittämistäni vaihtoehdoista tai kertoa jonkin ihan muun - saamelaisten, jokin intiaaneista, kiinalaisista? Esimerkkikuvia otin Venäjän tasavaltojen värikkäästä sadosta ja sitähän riittäisi, mutta arvelenpa, että jos kuvia liittäisi kaikista 21:stä tasavallasta, kuvien lataaminen kestäisi kohtuuttoman pitkään tässä hektisessä maailmassa, joten aivan muutamaan tyytykäämme ja lisää halutessamme googlatkaamme.
Minulla ei ole varsinaista suosikkia näissä, eikä muissakaan, sillä kaikissa on oma kauneutensa, paitsi toisaalta ehkä burjattien miesten asu tai bashkirilaisten naisen asu ja jälkimmäisistä on sanottava, että siellä kansallisasujen kirjoa monipuolisesti enemmänkin.
Vasemmalla: bashkiirit - oikealla venäläiset
piirtäjä: dublduch
Mordvalaiset
Kalmukit
Burjatialaiset
Burjatian tasavallasta en ollut ennen kuullut, joten yrittäessäni googlaata, mikä kansa tämä ensimmäinen on, hain hakusanalla "burat" ja minulle selvisi, että se on filippiinon kielellä miehen sukuelin. Siksi liitän tähän Filippiinien asun myös:
Koska
Minulla ei ole varsinaista suosikkia näissä, eikä muissakaan, sillä kaikissa on oma kauneutensa, paitsi toisaalta ehkä burjattien miesten asu tai bashkirilaisten naisen asu ja jälkimmäisistä on sanottava, että siellä kansallisasujen kirjoa monipuolisesti enemmänkin.
Vasemmalla: bashkiirit - oikealla venäläiset
piirtäjä: dublduch
Mordvalaiset
Kalmukit
Burjatialaiset
Burjatian tasavallasta en ollut ennen kuullut, joten yrittäessäni googlaata, mikä kansa tämä ensimmäinen on, hain hakusanalla "burat" ja minulle selvisi, että se on filippiinon kielellä miehen sukuelin. Siksi liitän tähän Filippiinien asun myös:
Koska